28 Mart 2014 Cuma

DİYANET’e DAİR




DİYANET’e DAİR

---
YILLARDIR zaruret olmadıkça, Diyanet'in çoğu üst düzey görevlisini, ilahiyatçılardan SOYTARI OLANLARI, YALAKA ve ÖDLEK din uzmanlarını dinlememekteyim, okumamaktayım.

Bu tercihimde çok isabetli davrandığımı son aylardaki gelişmeler ve tartışmalar ispat etti.

Bana verdiği akıldan ve ferasetten dolayı Allah'ıma şükr ediyorum.

Bu imkanları iyi kullandığımdan dolayı, KENDİMİ KUTLUYORUM.

ALLAH beni onlardan korusun. AMİN.

--
Tecrübeyle şunu da öğrendik: DİYANET'in RESMİ AÇIKLAMALARININ HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

Böyle açıklamaları okumak ve dinlemek, VAKİT KAYBIDIR

---

Diyanet'ten SESİ KISILANLARIN ÇİĞ YUMURTA İÇMELERİNE dair bir HUTBE-İ ŞERİFE bekliyordum.

Hayal kırıklığına uğradım. 'Bozuk saat bile bazen doğruyu gösterir' derler. Bu sözün sahipleri haklı çıktı.
---

Harun Anay/28.03.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.