14 Eylül 2013 Cumartesi

BU HARUN ANAY’A NE YAPMALI?

BU HARUN ANAY’A NE YAPMALI?

Şükürler olsun Rabbıma! Bundan birkaç yıl önce, senelerden beri beni yazmaktan alı koyan fikri sorunlarımın önemli bir kısmını çözdüm. Yeniden kalemim işlemeye başladı. Yazılarımın akademik olanlarını yavaş yavaş yayımlamaya başlayacağım. Daha geniş kitlelere hitap eden yazılarımı ise, başta sevgili öğrencilerimin olmak üzere lütfedip ilgilenen herkesin takdirlerine internet ortamında sunuyorum.

Böyle bir yazı faaliyetine başladığımdan beri, layık olmadığım kadar övgü, takdir ve teşekkür alıyorum. Kadirşinas okuyucularıma, minnettarım. Bu ülkenin ve onun asîl insanlarının lütfedip bana ikram ettiklerinin hiç olmazsa bir kısmına karşılık verebilirsem kendimi bahtiyar hissedeceğim. Hele öğrencilerim yok mu? Onlar benim ümit ışığım, yaşama umudum. Gözlerindeki pırıltılar beni hayata bağlıyor, yazılarımdan istifade ettiklerini bana iletmeleri beni mutluluklara gark ediyor. Öğrencilerimin kaleme aldıkları yorumlardaki derinliği ve zihinlerini meşgul eden soruları okuyunca, bazen kendimden geçiyorum. ‘İnşallah bizden sonraki nesil bizden daha iyi olacak’ cümlesini daha sık tekrar eder oldum. En azından ümidim ve duam budur..

Fakaaat..

Yazılarıma gösterilen olumsuz tepkiler de var. Bunların bazıları çeşitli vasıtalarla bana ulaşıyor. Rahatsız oluyorlarmış bazı tosunlarımız. ‘Bu kadar da olmaz, yahu!’ diyorlarmış. Bazıları ise, ‘Bu Harun’un adam olmayacağı zaten çocukluğundan belliydi, küçüklüğünde bile inek sütü değil keçi sütünü severdi’ diye üzüntülerini dile getiriyorlarmış.

Tosuncuklardan bazıları ise, hop oturup hop kalkarak, ‘Yine bizim veli-nimetimize, hocamıza, hacımıza, abimize, efendimize, sultanımıza, ulamamıza giydirmiş. Bu nasıl adam yahu?’ diye sağa sola dert yanıyorlarmış.

Tosuncukların bir kısmı ve onların salyalı kuduz köpekleri ise, ‘Biz bu Harun’un bilmem neyini de biliriz. Aklını başına toplasın!’ diye tehditler savuruyorlarmış. Nihayet, tosunların ihtiyatlı ve zeki olanları ise, ‘Ya.. Bu adamı durdurmak lazım, SIRA BİZE ve YILLARDIR KÖPEKLİĞİNİ YAPTIĞIMIZ EV SAHİBİMİZE de GELECEK, bir şeyler yapmak lazım’ diyerek aba altından sopa gösteriyorlarmış.

Hülasa dostlar, ülkemiz Suriye’ye Amerikan müdahelesi olacak mı olmayacak mı sorunu ile meşgul iken; ilahiyat fakültelerine, hocalarına ve öğrencilerine haksız bir program değişikliği ile HAKARET EDİLİRKEN; ülkemizde yaşayan BAZI AZAD KABUL ETMEZ KÖLELERİN GÜNDEMİNDE tek konu ve tek soru varmış:

‘BU HARUN’A NE YAPACAĞIZ?’

Bahsettiğim beslemeleri yıllardır gözlemlediğim, kendilerine nisbet edilerek yayımlanan çoğu hırsızlık mahsulü yayımları bildiğim, bazılarıyla beraber çalıştığım, bazılarını çeşitli meclislerden tanıdığım ve nihayet bazıları da hasbel-kader öğrencim olduğu için, böyle tepkiler vereceklerini yazı yazmaya başladığım ilk andan itibaren tahmin ediyordum. Çünkü şimdiye kadar ne yaptıklarına dair fikrim var. Çünkü pek çoğunun hayatlarını inceledim, okudum, araştırdım. Çünkü onlar hakkında onlarca kişiden ne yaptıklarına dair bilgi edindim. Bundan dolayı hiç şaşırmadım. Bekliyordum.

Yine de, kendileri çok zalim ve ahlaksız olan tosuncukların fazla yorulmamaları için, şefkatim gereği, geçmişte bana ve başkalarına yaptıklarını göz önüne alarak, ‘BU HARUN’A NE YAPACAĞIZ?’ sorusunu cevaplamaları için onlara yardımcı olmak istiyorum. KENDİLERİNİN UZMANLIK ALANINA GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.. Benimki sadece bir hatırlatma. En azından yazılı bir metin haline gelsin istiyorum. Çok iyi bildikleri konularda kendilerine ükelalık taslamak haddim değil. Yalvarıyarom beni bağışlasınlar.

Utanmaz tosuncuklar! Eskiden beri benim gibi düşenen ve davranan herkese yaptıklarınızı, Harun’a da tatbik ediniz! Söz gelimi;

1-Hiç durmayın, Harun’a İFTİRA ATIN!. Örnek olarak, ‘BU ADAM ÇOK ZENGİN, NEREDEN BULUYOR BU PARAYI, HORTUMCUDUR’ diyebilirsiniz. Kendi hırsızlıklarınızın üstünü örtmek için bunu demeniz, iyi bir yol olabilir;

2-Harun’a TUZAK KURUN! Örnek olarak pek çok kişiye yaptığınız gibi, yanına çakallarınızdan birini gönderin, onun ne düşündüğünü öğrenin, sonra da söyledikleni aleyhinde kullanın!;

3-Harun’un öğrencilerinden ve tanıdıklarından MUHBİRLER TUTUN! Ne düşündüğünü ve yaptığını öğrenip aleyhinde kullanın!;

4-Harun hakkında dedikodular yayın! Örnek olarak, ‘Acaba bu adamın kiminle ilişkisi var?, Nasıl böyle yazılar yazabiliyor?, Ajan mı bu adam?, Kimin adamı?, Arkasında yabancı devletler olabilir mi?, Galiba on kadınla ilişkisi var?’ diyebilirsiniz. Tabi, benimkiler örnek. Sizler bunların en okkalısının tahsilini yapmış insanımsılarsınız;

5-Köpeklerinizden oluşan bir komisyon kurup aleyhinde raporlar hazırlatın! Ünvanlı ve ünvansız çakallarınız her türlü raporu imzalayacak cibilliyette adamlardır. Bunu rahatlıkla yapabilirsiniz. Raporlarda, Harun’un tembel olduğunu, kafasının çalışmadığını, zeka seviyesinin çok düşük olduğunu yazdırmayı ihmal etmeyin!;

6-Harun hakkında soruşturmalar açtırabilirsiniz. Bunun için ilgili çevrelere dosyalar sunabilirsiniz. Bunun da nasıl olacağını çok iyi biliyorsunuz;

7-Harun’un doktora tezine, makalelerine ve yazılarına iftiralar atabilirsiniz, onları küçümseyebilirsiniz, yok sayabilirsiniz, hatta ve hatta ÇALINTI bile diyebilirsiniz. YAPIN, YAPIN! HİÇ DURMAYIN! Kendi hırsızlıklarınızı ancak ve ancak böyle gizleyebilirsiniz;

8-Harun’u DİN, millet ve memleket DÜŞMANI bir hain olduğunu İLAN EDİN! Bu yönde gazetelere ve televizyonlara ilanlar verin! Bunları açıkça ilan etmezseniz, dedi kodu şeklinde yayın! Bunlar da hep yaptığınız bir şeydir, tarzını siz çok iyi bilirsiniz;

9-Harun’un felsefeden, düşünceden ve bilimden anlamadığını, bu konularda tam bir cahil olduğunu ilan edin veya bu istikamette dedikodular yayın! Bunu yaparak kendi adamlarınıza da yer açmış olursunuz, onların durumunu da kurtarmış olursunuz.

10-Harun hakkında âyet ve hadis uydurun! Bunu da yapabilecek kadar becerikli olduğunuzu yakinen biliyorum. Sizin için hiç sorun olmaz, anlık bir şeydir;

11-Âyet ve hadislerden Harun’un ne kadar kötü bir insan olduğuna dair deliller çıkarın. Ohoooo… Bu da sizin için peynir ekmek gibi bir şeydir, eminim ayet ve hadislerden şimdiye kadar onun aleyhinde yüzlerce delil bulmuşsunuzdur;

12-Harun’un insanlık tarihinin gördüğü ve göreceği EN BÜYÜK AHLAKSIZ olduğunu ilan edin! Eğer Hitler yaşasaydı Harun’un elini öpmeye geleceğini, Hülagu’nun Harun’un eline su bile dökemeyeceğini, Kızılderililerin her şeyini elinden alan beyaz adamın bile Harun’dan daha iyi olduğunu tarihi ve dini delillerle ispat edin!;

13-Harun’un Ehl-i Sünnet düşmanı olduğunu yazın, söyleyin!;

14-Harun’un VAHHABİ olduğunu mutlaka söylemelisiniz;

15-Harun’un TALİBAN ÖRGÜTÜ’ne mensup olduğuna dair deliller üretin!;

16-Harun’un yaşayan en büyük DİNSİZ, ZINDIK veya LAİKPEREST olduğunu mutlaka her yere yayın!;

17-Harun’un MEZHEPSİZ olduğunu yeryüzündeki bütün insanlara duyurun!;

18-Harun’un hayatı boyunca hiç kitap okumadığını ve öğretminliğinin/hocalığının SIFIR olduğunu öğrencilerine söyleyin, böylece onu rezil edin!;

19-Harun’un asla iyi bir araştırmacı olmadığını ve olamayacağını herkese duyurun!;

20-Harun’un bilimsel yöntemlerden habersiz olduğunu sağır sultana bile duyururun!;

21-Harun’u hırsızlıkla suçlayın! Bu da sizin için çok kolaydır, köpeklerinizden bir kaçının sokaklarda ‘Harun benim paramı çaldı’ diye bağırması ve polise şikayet etmesi kafidir;

22-Harun’un peşine ‘kötü kadınlar ve erkekler’ takın! Bunu da bol bol yapıyorsunuz zaten, tecrübelisiniz bu konuda, çok zorlanmazsınız;

23-Harun, saf adamdır. Onu kandırıp kendi emelleriniz istikametinde kullanın, onu yönlendirin! Bir müddet sonra nerede olduğunu bile bilemez hale gelir;

24-Harun’un bir ilkokul çocuğu seviyesinde bile yabancı dil bilmediğini, biliyorum diye tafra attığını, şimdiye kadar onu başka bir dilde kitap okurkan veya konuşurken gören kimsenin olmadığını megafonlarla ilan ettirin!;

25-Nihayet, Harun’a MADDİ İMKANLAR VERİN, YENİ İŞ TEKLİFLERİNDE BULUNUN, ZENGİN EDİN, MAKAM ve MEVKİ TEKLİF EDİN! Bu da binlerce defa baş vurduğunuz bir yöntemdir, belki başkalarını olduğu gibi onu da köpekleştirebilirsiniz. En azından bir ihtimaldir. Bunu da mutlaka deneyin!
Kudurmuş tosuncuklarım!

Yukarıdaki maddelerin hepsini pek çok kişiye uyguladığınızı biliyorum, duyuyorum, okudum.

Benim asıl merak ettiğim, Harun’a şimdiye kadar uyguladığınız tekniklerden farklı bir şey yapıp yapmayacağınızdır.

Kabiliyetinize ve Şeytani zekanıza güveniyorum.

BAKALIM BENİ NEREDEN, NE ZAMAN ve NE ZAMAN VURACAKSINIZ..

Bekliyorum..

Ne yapacağınızı görmek istiyorum..

Elbette, sizi de beni de gözetleyen Allah var. O, tuzak kuranları en iyi bilendir. Tuzakları boşa çıkarmayı da en iyi O bilir.

Harun Anay/14.09.2013.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.