10 Eylül 2013 Salı

ÖRNEKLERLE DİNDARIMSI ZİHNİYETİ (5-6)

ÖRNEKLERLE DİNDARIMSI ZİHNİYETİ (5-6)

5-‘Sayın Profesör Doktor ABUZİDDİN BERBEROĞLU! Yüksek zatınızın FETHULLAH GÜLEN HOCA EFENDİ hakkında atıp tuttuğuna kaç defa şahit oldum, bazen onun hakkında çok ağır ifadeler de kullandığınızı hatırlıyorum. Aradan bir müddet geçtikten sonra, onun görüşleri hakkında çok övücü yazılar yazdınız, konuşmalar yaptınız. Bununla eş zamanlı olarak onu sevenlerin kurduğu bazı şirketlerle içli dışlı olmaya başladınız. Maşallah GÖZLERİN VELFECİR OKUYOR, SIRADA KİMİ ALDATMAK VAR? BÖYLE bir KIVIRMAYI DANSÖZLER BİLE YAPAMAZ. Yüksek zatınızın manevra kabiliyeti çok yüksek galiba? Bu kadar hızlı nasıl dönebiliyorsunuz? Yahut dönüyor görünüyorsunuz? Bunun mutlaka bir hikmeti vardır, bize lütfedip izah etseniz?’ diye dindarımsı soytarıya sorduğunuz zaman şöyle cevap verir:

-‘Dönmek, İslam’ın emridir. Sahabe-i kiram hep döndüler. Allah da bize Kur’an-ı Kerim’de dönmemizi emrediyor. Bu emirlere istinaden daha önce öyle düşünüyordum, daha sonra hakikati anladım. İslam, iyi dönenlerin dinidir. Hoca Efendi’nin büyük bir fakih, mütekellim, mutasavvıf, feylesof, iktisatçı, şair ve özellikle de gelmiş geçmiş en büyük fakihlerden biri olduğunu idrak etme şerefine nail oldum. Allah beni bu yoldan ayırmasın. Âmiiiinnnnnn Yâ Rabbe’l-âlemînnnnnnnnnnnn’;

6-‘Muhterem Abuziddin Berberoğlu Hazretleri, siz müslüman kadınlar hakkında da bazı şeyler yazdınız. Fakat bu yazılarda kadınları İKİNCİ SINIF YARATIK OLARAK gösteriyorsunuz; sonra hiç sizi ilgilendirmeyen konulara girip SEKSELOJİ UZMANI GİBİ AHKAM KESİYORSUNUZ, ayrıca bu saçmalıklarla büyük ün kazandınız, fakat SİZİN ETKİLİ OLDUĞUNUZ KURUMLARDA ve ŞİRKETLERDE KADINLARIN ADI GEÇMİYOR, buna ne buyurursunuz? Bir yandan kadınlara önem veren BÖYYYÜÜÜK ADAM NUMARALARI ÇEKİYORSUNUZ, sonra KADINLARI İNSAN ALTI BİR YARATIK OLARAK kabul ediyorsunuz?; Bu da mı Allah’ın emri?, bu da mı ALLAH’IN ‘DÖNÜNÜZ!’ şeklinde anladığınız emirlerinin bir parçası?’ diye dindarımsı tosuna sorduğunuzda şöyle cevap verir:

-‘Hâyırrrr... SÜMME HAYIR, SÜMME SEMME HÂŞÂ, BİN KERE HÂŞÂ Hâyırrrr.. O farklı bir konu, onun dönmekle alakası yok. BEN DOĞAM GEREĞİ KADINLARA ÖZEL İLGİ DUYMUŞUMDUR. Onların kalbini kazanmak benim dinimin emri. Kadınlarla ilgili yazıları yazdıktan sonra, hayatımda bir daha tadamayacağım manevi ve maddi zevkler tattım. Bazı kadınlar benimle görüşmek için can atıyor. Bu adam kadınlar hakkında böyle kitaplar yazıyorsa kendisi kim bilir ne bulunmaz adamdır diye beni görmek için can atıyorlar. Ben de onların gül hatırlarını kırmıyorum. Zaten bütün İslam büyükleri hep böyle yapmışlardır. Sana örnek aldığım büyüklerin hayatlarını anlatsam inanamazsın. Ayrıca, KADIN MESELESİ ÇOK ÖNEMLİ. Malum kadınlar erkekler için yaratılmış PEYGAMBER TAVUKLARIDIR. Ben bir fakih olarak onlarla ilgilenmezsem başkaları ilgilenecek. Eee... Müslüman kadınların başkalarına yönelmesi de doğru değil. Bundan dolayı yaptığım iş, DİNİ BİR VECİBEDİR. Sen de kalkmış hem müslümanım diyorsun hem de bütün müslümanlar adına bazı kadınlarla ilgilenen birini ayıplıyorsun. ASIL SEN BU DÜŞÜNCELERİNDEN ve SÖZLERİNDEN DOLAYI UTAN! Hz. Muhammed döneminde ŞİRKET Mİ VARDI? NERDEN ÇIKTI ŞİRKETLERDE KADININ ÇALIŞMASI HİKAYESİ? Biz böyle kitaplar yazdıysak KADINLAR ÇALIŞSIN MI DEDİK? KADINLARA ETKİLİ OLDUĞUMUZ ŞİRKETLERDE ÖNEMLİ İŞLER vereceğiz diye SÖZ MÜ VERDİK? Böyle saçmalıkları hiç bir İslam alimi kabul etmez. Haddini bil!’
Harun Anay/10.09.2013.
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.