19 Eylül 2013 Perşembe

İSLÂM’I BİLEN İLAHİYATÇI Türküsü ÜZERİNE




İSLÂM’I BİLEN İLAHİYATÇI Türküsü ÜZERİNE

Son günlerde yeni bir türküyü bangır bangır söylüyor Taliban Zihniyetliler.
Bed sesli, çirkin avazlı Taliban Zihniyetliler tarafından çığrılan ‘İslam’ı bilen ilahiyatçı’ adlı bir türkü plakçılarda ve kasetçilerde yok satıyor.
Türkünün güftesi, bestesi, müziği ve çığırtkanı tek mercinin imzasını taşıyor: TALİBAN ZİHNİYETİ.
Nedir İslam’ı bilen ilahiyatçı?
Kim İslam’ı bilir?
Kim İslam’ı bilmez?
İslam’ı bilmenin şartları nelerdir?
Neleri bilince İslam’ı bilen ilahiyatçı olunur?
Hangi birikime sahip olmalıyız İslam’ı bilen ilahiyatçı olmak için?
İslam’ı bilmeyen kaç ilahiyatçı var bu ülkede?
İslam’ı bilen ve bilmeyen ilahiyatçılar kimler bu ülkede?
İslam’ı biliyorlardı da şimdiye kadar biz niye onların isimlerini duymadık?
Yoksa, İslam’ı bilen bu tosunlarımız GİZLENİYORLAR MIYDI?
Yoksa, İslam’ı SADECE ve SADECE TALİBAN ZİHNİYETLİLER Mİ BİLİYOR?
Yani şunu mu demek istiyorlar?: İSLAM’I BİLMEK İÇİN TALİBAN ZİHNİYETİNE SAHİP OLMAK GEREKİR, başka bir yol yok.
İlahiyatçılar niçin İslam’ı bilemediler, bilmiyorlar?
İlahiyatçıların İslam’ı bilememeleri ve bilmemelerinin sebebi FELSEFE TARİHİ DERSİ Mİ?, SANAT DERSİ Mİ?, TOPLUM BİLİMLERİ DERSLERİ Mİ?, FELSEFECİLER Mİ?
Yaptıklarınızdan bu şekilde düşündüğünüz anlaşılıyor.
Peki, BENİM SEVGİLİ TOSUNCUKLARIM ŞU SORULARIMI CEVAPLAYINIZ:
İslam’ı bilmek istediniz de biz mi engelledik?
Felsefe tarihi derslerinde okutulan hangi görüş sizin İslam’ı bilmenizi engelledi?
Hangi felsefe tarihçisi size mani oldu?
Dört/beş yıl boyunca sadece bir dönem ve haftada İKİ veya DÖRT SAAT OKUTULAN Felsefe Tarihi Dersleri mi sizin İslam’ı bilmenizi engelledi?
Bu kadarcık verilen bir dersle siz İslam’ı öğrenemez ve bilemez hale geldiyseniz, SİZ NE MENEM YARATIKLARSINIZ?
Yoksa, bütün tembelliklerinizi, akılsızlıklarınızı, yöntemsizliklerinizi, ahlaksızlıklarınızı, idraksizliklerinizi, hırsızlıklarınızı, menfaatperestliklerinizi ve alçaklıklarınızı GİZLEMEK İÇİN; mel’un suçlarınızı felsefe, sanat ve toplum bilimi derslerinin üzerine yıkmaya mı çalışıyorsunuz?
VE oncak onların ilahiyat fakülteleri müfredatından kaldırılması halinde ilahiyatçıların İslam’ı bilebileceklerini mi İDDİA EDİYORSUNUZ?
NİÇİN AÇIK KONUŞMUYORSUNUZ?
NİÇİN HAKİKİ NİYETLERİNİZİ BİR KEZ OLSUN AÇIKLAYACAK KADAR ŞEREFLİ OLAMIYORSUNUZ?
İslam’ı bilen ilahiyatçı yetişmesini BEN Mİ ENGELLEDİM?
Bazı fıkıhçıların, tefsircilerin, hadisçilerin ve Kur’an-ı Kerim uzmanlarının hırsızlıklarla dolu çalışmalar yapmasını ben mi istedim?
Bazı din bilimleri uzmanlarının seviyesizliklerine ben mi sebep oldum?
Bazı din bilimleri uzmanlarının BİLİM ve DÜŞÜNCE İLE YOLDA KARŞILAŞSA TANIYAMAYACAK KADAR seviyesiz olmalarının sebebi ben miyim?
Bazı din bilimleri uzmanlarının, Arapça yayımlanan eserleri kopyalayarak akademik unvan almalarını ben mi istedim?
Bazı din bilimleri uzmanlarının öğretim üyeliği veya doktora tezlerinin asıl nüshalarının kayıp olmasını ben mi istedim?
Bazı ilahiyat hocalarının ilahiyat fakültelerinin altını oymasını ben mi sağladım?
Onlarca yıldır ilahiyat fakültelerini, hocalarını ve öğrencilerini eleştiren, onlara hakaret yağdıran, onları dinsiz ve zındık ilan eden ben miyim?
KIRK YILDA ARAPÇA ÖĞRETEMEYEN BEN MİYİM?
Kur’an-ı Kerim’den BİR CÜZ’Ü BEŞ YILDA EZBERLETEMEYEN BEN MİYİM?
Onlarca yıldır FIKIH USULÜ okutup, YÖNTEM NEDİR BİLMEYEN CAHİLLERİ BEN Mİ YETİŞTİRDİM?
Öğrencilerini şahsi çıkarları için istismar eden ben miyim?
Yöntemsizlikleri ve bilgisizleri yüzünden yüzlerce ve binlerce öğrenciyi aptallaştıran ben miyim?
KADINLAR HAKKINDA KİTAP YAZIP kadın düşmanlığı yapan ve bu lanetli emeli için yüce dinimizi, ayetleri ve hadisleri tahrif eden ben miyim?
Hakikaten, lütfen, lütfen, merhameten, hepimize acıyarak söyleyiniz, bunların sebebi ben miyim? Ya da benim gibi kişiler mi?
Yoksa, TALİBAN ZİHNİYETİ’NİN YENİ BİR tuzağı İLE Mİ KARŞI KARŞIYAYIZ?
Bundan sonraki türkünüzün adı galiba şu olacak: İLAHİYATLARDA İSLAM’A İNANAN İNSAN YOK.
Sizden umulur, bu da umulur.
Bekliyorum yeni türkünüzü.
Belki de yeni sanat mevisiminde piyasaya sürersiniz.
Benim gariban ülkemin; vicdansız, erdemsiz, ilimsiz, fikirsiz, akılsız, edepsiz, müfteri ve yalancı tosunları sizleri ALLAH’IN ADALETİNE HAVALE EDİYORUM.
Harun Anay/19.09.2013.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.