22 Eylül 2013 Pazar

TALİBAN ZİHNİYETİ NEDİR?


TALİBAN ZİHNİYETİ NEDİR?

Günlerdir Taliban Zihniyeti’nin düşünce yapısını, inançsızlıklarını ve ahlaksızlıklarını anlatıyorum. Düşündüm de fazla söz bazen zihni yoruyor. Onun için Taliban Zihniyeti’ni bir paragrafta örnek davranışlarıyla anlatmak istiyorum. Buyurunuz efendim:
‘AİLECE kerhanede çalışıp, buradan kazandıkları parayla AİLECE hacca giden, Mescid-i Haram’ın içinde bir ölünün veya çocuğun AİLECE ırzına geçen, oradan ayrılıp Mescid-i Nebi’de şimdiye kadar yazılmamış ve yazılamayacak kadar acılı ve içli şiirleri AİLECE göz yaşlarıyla kaleme alan, ülkesine dönüp fuhuş ve uyuşturucu sektörünün patronluğunu AİLECE ele geçiren, buradan kazandığı paraların bir kısmını da AİLECE dini hizmetlere harcayan ve bütün bunlara rağmen de kendilerinin dışında herkesi kafir ilan eden ve en mütedeyyin insanların kendileri olduğunu sanan dindarımsı bireylerin din yorumlarına, din anlayışlarına, düşünce biçimlerine, eğitim-öğretim hakkındaki düşüncelerine ve uygulamalarına, ahlaklarına, aile ilişkilerine, dünya görüşlerine, felsefeye bakışlarına, sahih ilim insanlarına iftira atma tekniklerine, iktidar ve sermaye sahiplerinin çanak yalayıcısı olmalarına ve dini istismar etme tarzlarına’ Taliban Zihniyeti diyoruz.

Harun Anay/22.09.2013.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
twitter.com/HarunAnay
-----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.