1 Eylül 2013 Pazar

KORKUYORUM!




KORKUYORUM! OLABİLECEKLERDEN ENDİŞELİYİM!
Üniversitelerimizin isimlerinin siyasetçilerle dolu olduğunu ve bilim/düşünce/sanat insanlarının ihmal edildiğini yazınca sesimizi duyan yetkililerin, “madem öyle, al böyle!” kabilinden;
1-Bütün üniversite isimlerini değiştirip onlara Sabahattin Zaim-1, Sabahattin Zaim-2 (vb.) diye isim vermelerinden büyük endişe duyuyorum;
2-Üniversite isimleri arasında kadın adı yok deyince, Tansu Çiller’in adını birkaç üniversiteye vermelerinden çok korkuyorum;
3-Bazı yetkililerin hanımlarının rektör tayini gibi konularda uzmanlaştıkları söyleniyor. Bir yetkilinin hanımının aşka gelip Allah rızası için berberinin adını İstanbul Üniversitesi’ne verdirmesinden, ya da ülkemize ve insanlığa büyük hizmetleri olan bir metresin veya dördüncü eşin adının bir üniversiteye verilmesinden çok korkuyorum.
Rabbim sonumuzu hayr eyleye!..

Harun Anay/Temmuz 2013.
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.