1 Eylül 2013 Pazar

İSLAM DÜNYASINI TANIYOR MUYUZ?




İSLAM DÜNYASINI TANIYOR MUYUZ?
Pek çok kişi hemen tanıyoruz diyecektir. Hele bizim sermayesinin çoğunu Arap ülkelerinin düşünce hayatından alan İslamcılarımız tereddütsüz tanıdıklarını ilan edeceklerdir.
AFFERİN ONLARA!..
Hezar afferin!..
Uzmanlıklarını Suriye meselesinde yakından anladık. Meğer Suriye'deki rejimi sadece Nusayriler değil başkaları da destekliyormuş da ondan rejimin ömrü uzamış.
VAY BE???
VAY ANASINA BE???
YAPMA YA???
Bu türden cümleleri büyük stratejistlerimiz ferman buyurdular. İyi mi?
Meğer bizim ülemamız İranlıların işin içine karışacaklarını tahmin edememişler. ALLAAAAAAHHHH YANDIM... Öpüyorum seni benim canım uzmanım, sevgili stratejistimmmm..
Meğer Hizbullah'ın Suriye'de savaşa gireceğini hiç tahmin edememişler. AHHHH BELİM KIRILDI... AKIL TOPAKLARIM BENİMMMM..
Meğer Rusya'nın Suriye'yi desteklemesi ülkemin akıldanelerine sürpriz olmuş..
GOÇUM BENİM..YERİM SENİ.. Söyle bana nerdeysen geleyim senin yanına tilmizin olayım..
Meğer Türkiye'ye açıkça davet ettikleri Suriyelilere sadece Türkiye yardım ediyormuş da başka ülkeler Türkiye'ye ihanet edip yardım etmiyorlarmış..
YAHU SEN NE MÜBAREK İNSANSIN TARİKAT KURSAN HEPİMİZ MÜRİDİN OLURUZ. Akıldanem benimmmm..
Selam olsun size ülkemin İslamcıları!!!
Selam olsun size ülkemin stratejistleri!!!
Selam olsun size ülkemin büyük uzmanları!!!
Hepinize sonsuz selamlar. Maşallah, Allah akıl dağıtırken sizin payınıza yüzde doksan düşmüş. Geriye kalan yüzde on ise öteki insanlara.
Saygılar efendim.

Harun Anay/Ağustos 2013.
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.