26 Mart 2014 Çarşamba

İLAHİYAT ÖĞRENCİLERİNİ KUTLUYORUM





İLAHİYAT ÖĞRENCİLERİNİ KUTLUYORUM

---

İLAHİYAT ÖĞRENCİLERİNİ KUTLUYORUM

İLAHİYAT Öğrencilerinin ÖĞRETMENLİK DERSLERİNİ (:FORMASYON DERSLERİNİ) YENİDEN KAZANMALARINA DAİR verdiğimiz mücadelede istenilen sonuca ulaştık.

Hamdolsun.

Uzun sayılabilecek bir mücadeleden sonra NİHAYET, ÖĞRENCİLERİMİZ İSTEDİKLERİ HAKLARA KAVUŞTULAR. Bana göre çok gecikti, ama istediğimiz oldu. BU konuda savunduklarımın çoğunu elde etmiş durumdayız.

Bütün ilahiyat öğrencilerini mücadelelerinden dolayı kutlar, derslerinde başarılar diler, öğretmenlik yaparken BİZDEN DAHA İYİ OLMALARINI dilerim.
---

İlahiyat öğrencilerinin formasyon derslerini lisans döneminde almalarına dair verdiğimiz mücadelede bize destek olanlara teşekkür ediyorum.
---

İLAHİYAT ÖĞRENCİLERİNİN FORMASYON MÜCADELESİNE DAİR

İlahiyat öğrencileri öğretmenlik derslerini lisans döneminde almaya yeniden hak kazandılar.

Uzun sayılabilecek bir mücadele verdik. Bu sırada, pek çok TANTANACININ ve FIRSATÇININ kahredici KARAKTER ZAAFLARINA DA ŞAHİT OLDUK. Bazıları sözleri, yazıları ve hareketleriyle ÖDLEKLİĞİN, KARAKTERSİZLİĞİN, SIKILMAZLIĞIN, SORUMSUZLUĞUN, bilgisizliğin, ufuksuzluğun ve liyakatsizliğin ZİRVESİNE OTURDULAR.

FAKAAAT, ilahiyat öğrencilerinin ve hocalarının BÜYÜK BİR KISMININ İYİ NİYETLERİNE, DÜRÜSTLÜKLERİNE, MASUMLUKLARINA, DİNDARLIKLARINA, VATANSEVERLİKLERİNE, ÇALIŞKANLIKLARINA ve MİLLETİMİZE OLAN SEVGİLERİNE HER ZAMAN NANDIM. İşte onlar için herşeyi feda etme pahasına her zaman mücadele etmeye karar verdim, kararlıyım. Benzer sorunlar ortaya çıkması halinde yine mücadele etmeye söz veriyorum.

HİKAYEMİZİN Hülasası şudur:

İyi niyetle ve AKILLICA YAPILACAK her mücadele er veya geç KAZANILIR.

BAŞKA BİR İHTİMAL YOK.

HER KONUDA ve her zaman GEÇERLİDİR bu ilke.
---

Elimde fırsat olsaydı, hepsine ulaşabilseydim ve dahi hepsini ikna edebilskeydim, İLAHİYAT ÖĞRENCİLERİYLE DAĞLARI DEVİRİRDİM. ÜLKEMİZ ve milletimiz İÇİN ÇOK ŞEY YAPARDIM, yapabilirdim.

Fakat çok üzgünüm ki, imkanlarım sınırlı, yüzyüze tanımasam da tamamını öğrencim kabul ettiğim ilahiyat öğrencilerinin hepsine doğrudan ulaşamıyorum, ulaşabilsem de kabiliyetlerim sınırlı olduğu için hepsini her konuda ikna edemiyorum.

Ne yapayım?

‘Benim adım Hıdır, elimden gelen budur’  demişler.

Benimkisi de o hesap.
---

Bu vesileyle, ilahiyat fakültelerinden mezun olan ve halen okuyan bütün öğrencilerimize başarılar diliyorum.

Allah hepsine sağlık ve hayırlar ihsan etsin.
---

---
Harun Anay/25.03.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.