22 Mart 2014 Cumartesi

ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇILARINA TEŞEKKÜRLER




ÖZGÜRLÜK SAVAŞÇILARINA TEŞEKKÜRLER

1-Siyasetin, sistemin, rejimlerin, sermayedarların, din baronlarının DESPOTİZMİNE KARŞI KANIYLA, CANIYLA ve FİKRİYLE MÜCADELE EDEN, hangi görüşten olursa olsun, HERKESİ SAYGI ve SEVGİYLE ANIYORUM. HEPSİNE SELAM ve TEŞEKKÜRLERİMİ YOLLUYORUM. ARALARINDA OLAMADIĞIM veya AZ BULUNABİLDİĞİM İÇİN BENİ BAĞIŞLAMALARINI RİCA EDİYORUM;

2-DESPOTLUĞUN, ZALİMLİĞİN, GADDARLIĞIN, ACIMASIZLIĞIN en ağırının ve en katısının DİNDARIMSILARCA UYGULANABİLECEĞİNİ onların böyle bir potansiyele sahip olduğunu; bize öğretenlere, bu hakikati bize yaşayarak gösterenlere ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM. Başka görüşlerine ve uygulamalarına katılmasam da, sırf bu açıdan KENDİLERİNE BÜYÜK TEŞEKKÜR ve MİNNET BORÇLU OLDUĞUMU İFADE EDİYORUM;

3-İNANDIKLARINI SÖYLEDİKLERİ İSLAM DİNİ'nin, itikat esaslarından sonraki en önemli emri AHLAK İLKELERİ’nin uygulanması iken; kendilerine dindar diyen kişilerin ve dindarımsıların EN SORUNLU YÖNLERİNİN AHLAK olduğunu bize gösterenlere ve yaşayarak öğretenlere de burada teşekkürlerimi sunuyorum. Bu sorunları bütün açıklığı ile yüzümüze vuranlara da teşekkür ediyorum.
---

Harun Anay/21.03.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.