22 Mart 2014 Cumartesi

ÖNGÖRÜ’LERİM




ÖNGÖRÜ’LERİM

---

Zamanında yeterli TEPKİLERİ GÖSTERMEDİKLERİ İÇİN, son olayların ve tartışmaların FATURASININ BÜYÜK BİR KISMI DİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURUMLARI, BU ALANLARDA HOCALIK ve ÖĞRETMENLİK YAPANLAR İLE, DİYANET ve PERSONELİ ÜZERİNE ÇIKACAKTIR.

ELBETTE ASIL FAİLLER OLARAK DİNİ GRUPLAR da HAK ETTİKLERİ CEZAYI ÇEKECEKLERDİR

---

Ülkemizde olup bitenler, bazı kesimlerde ve insanlarda, BÜYÜK bir HINÇ, İNTİKAM, SERTLİK ve TEPKİ duygusu birikmesine sebep oluyor.

BUNDAN KİM ZARAR GÖRÜR, KİM ZARAR GÖRECEK?: Elbette bütün ülke ve bütün milletimiz.

Özel olarak KİMLERİN ve HANGİ KESİMLERİN DAHA ÇOK ZARAR GÖRECEĞİNİ HEP BİRLİKTE GÖRECEĞİZ İNŞALLAH


---
Öyle anlaşılıyor ki ülkemizdeki son tartışmalar ve olaylar, pek çok kişi gibi BENİM HAYATIMDA DA BÜYÜK BİR DÖNÜM DÖNÜM NOKTASI OLACAK. ÖZELLİKLE FİKRİ AÇIDAN BÖYLE OLACAĞI KESİN GİBİ GÖRÜNÜYOR.

Hayırlısı, bakalım nereye doğru EVRİLECEĞİM.
---

Özellikle son aylarda yöneticilerin AÇIKLAMALARINI ve UYGULAMALARINI GÖRÜNCE:

1-TARİHTE okuduğum bazı UYGULAMALARIN HAKLI OLUP OLMADIĞINI BİR KEZ DAHA DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM;

2-Cumhuriyet döneminin başlarındaki pek çok uygulamanın HAKLI OLUP OLMADIĞINI BİR KEZ DAHA DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM;

3-1960, 1980, 1970, 1997'deki UYGULAMALARIN HİÇ OLMAZSA BAZILARININ HAKLI OLUP OLMADIĞINI YENİDEN DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM;

4-Laiklik, cumhuriyet, demokrasi, batıcılık, batı medeniyeti, çağdaşlık, sosyalizm, komunizm, sosyal demokrasi ve demokrasi gibi kavramlardan hareketle İLERİ SÜRÜLEN GÖRÜŞLERİN HİÇ OLMAZSA BAZILARININ HAKLI OLUP OLMADIĞINI YENİDEN DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM;

Benim gibi başkalarının da böyle konularda nefs muhasebesi yapacağını sanıyorum. Bu açıdan son tartışmalar ve olaylar hayra vesile olacak gibi görünüyor.

Nefs muhasebesi yapmayan veya yapamayan bazı bireyler ve kesimler ise, muhtemelen yine köstebek gibi yer altına gireceklerdir.
---

Son olaylardan ve tartışmalardan sonra ARTIK, ülkemizde DİNİ HÜRRİYETLER, DİN EĞİTİMİ ve ÖĞRETİMİ de ESKİSİNDEN FARKLI TARTIŞILACAKTIR.

Bu tartışmaların başlaması zaman alabilir. FAKAT, ben KÖKLÜ TARTIŞMALAR ve TEPKİLER BEKLİYORUM
---

Kendisine dindar diyen bazı kesimler ve kişiler; SON OLAYLAR ve TARTIŞMALARDAN SONRA, ESKİSİ KADAR İNANDIRICI OLAMAYACAKLAR. KORKUNÇ KÖTÜ SINAV VERİYORLAR.
---

Göreceksiniz, son olaylarda ve tartışmalarda SÖYLEDİKLERİ SÖZLERDEN, ALDIKLARI TAVIRLARDAN ve YAPTIKLARINDAN DOLAYI, PEK ÇOK KİŞİ ÇOK AĞLAYACAK, ÇOK ACI ÇEKECEK, İSTESELER DE İSTEMESELER DE ACI ÇEKECEKLER.

Onlar acı çekerken ben ne yaparım diye şimdiden düşünmeye başladım
---

Harun Anay/21.03.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.