23 Ekim 2013 Çarşamba

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(1-16)

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(1-16)
---

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(1-2)

1-İmam Hatip Liseleri’ne kız öğrenciler de alınmaya başlayınca, ‘BİZ BU OKULLARDA FAHİŞE Mİ YETİŞTİRECEĞİZ, Bu İslam’a aykırıdır. Böyle bir sapkınlığı asla kabul edemeyiz!’ dedin mi, demedin mi?;

2-Bu sözüne rağmen, İmam Hatip Liselilerin (: Bu liselerde öğretmenlik yapan, okuyan ve mezun olan kişilerin)  ‘abisi’, ‘hocası’, ‘üstadı’ ve ‘büyüğü’ olarak kendini pazarladın mı, pazarlamadın mı?;
Harun Anay/22.09.2013
----

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(3-4)

3--Üyesi olduğun VAKIFLARI hortumladın mı, hortumlamadın mı?;

4-Resmi kayıtlarda sana ait görünen emlak ve paraları nerelerden ve nasıl elde ettiğini açıklayacak kadar cesaretin ve ahlakın var mı?;

---

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(5-6)

5-Çalışmalarında bilmediğin dillerde yazılmış kitap ve makaleleri kaynak gösterdin mi göstermedin mi? Böylece bu dilleri biliyor havası attın mı atmadın mı?

6-Hangi eserlerin tamamen veya büyük ölçüde HIRSIZLIK MUHSÜLÜDÜR?;

----

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(7-8)

7-İmam Hatip Liselerini, öğretmenlerini ve öğrencilerini istismar ederek para ve ün kazandın mı, kazanmadın mı?;

8-İmam Hatip Liselerinde görev yapan öğretmenlere ve okuyan öğrencilere hırsızlık mahsulü kitaplarını sattırarak zengin oldun mu, olmadın mı?
Harun Anay/22.09.2013.

----

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(9-10)

9-Üyesi olduğun VAKIFLARA, seni savunmaları ve korumaları için KÖPEKLER YERLEŞTİRDİN Mİ, YERLEŞTİRMEDİN Mİ?;

10-Birinci dereceden akrabalarını RÜŞVET ve SUİSTİMAL İLE bilim kurumlarına YERLEŞTİRDİN mi, YERLEŞTİRMEDİN Mİ?;
Harun Anay/04.10.2013.

---

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(11-12)

11-Mal varlığını açıklayabilir misin?;

12-Senin koruman altındaki kişilerden hangilerinin akademik tezleri çalıntıdır?;
Harun Anay/07.10.2013.

-----

---

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(13-14)

13-Yıllardır İlahiyat hocaları ve öğrencilerinin ABİSİYİM, HOCASIYIM, EFENDİSİYİM, ÜSTADIYIM diye numaralar çektin. 28 Şubat’tan beri, İlahiyat öğrencileri ÖĞRETMEN OLAMIYOR.

Bu durum seni hiç ilgilendir miyor mu?

14-İlahiyat fakültelerinin, hocalarının ve öğrencilerinin SIRTINDAN GEÇİNİP onları sürekli istismar ettin. HADİ BAKALIM, BİR İSTİSMAR DAHA YA...P DA İlahiyat öğrencileri ÖĞRETMENLİK HAKKI KAZANSIN.
Böyle bir İYİLİK YAPACAK KADAR, içinde AHLAK DUYGUSU VAR MI YOK MU?
Harun Anay/09.10.2013.
----

ABUZİDDİN BERBEROĞLU’na SORUYORUM-(15-16)

15-Siyasetçilerin ve zenginlerin emirleri istikametinde kaç fetva verdin?;

16-Sana değer veren ve seni adam sanan temiz kalpli kızlardan bazılarını nerelere yönlendirip yoldan çıkardın?;

Harun Anay/22.10.2013.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.