1 Ekim 2013 Salı

TALİBAN ZİHNİYETLİLERİ NİÇİN SEVİYORUM?


TALİBAN ZİHNİYETLİLERİ NİÇİN SEVİYORUM?

‘Büyük aşklar, büyük nefretlerden doğar’ derler.
Benimkisi belki de o hesap.
Günlerdir Taliban Zihniyetlilerin kötülüklerini ifşa etmeye çalışıyorum. Son günlerde farkettim ki, bu habis zihniyete sahip olanların bana katkıları da var. Bu yönlerini düşünmeye başlayınca böyle bireylere karşı içimde derin bir SEVGİ oluştuğunu itiraf etmeliyim.

Derin, çok derin, oldukça derin, sathi olmayan SEVGİ.

Ne yapalım hayat bu.

İğrenç bir zihin ve inanç hastalığına yakalanmış bireylere böyle duygular besleyeceğim hiç aklıma gelmezdi.

Bu da oldu. Benim gibilere ders olsun..

Taliban Zihniyetlilere sevgimi kaleme dökmeye çalışsam da hislerimi tam ifade edemeyeceğimi biliyorum. Buna rağmen onları sevme sebeplerimden hiç olmazsa bazılarını yazmayı denemek istiyorum.

Taliban Zihniyetlileri seviyorum, çünkü:

1-Bütün düşünceleri DİN İSTİSMARI’na yönelik olduğu için, dinimizi nasıl ANLAMAMAMIZ hususunda iyi bir ölçüt sunuyorlar: Onların düşüncelerinin tersini yaparsak muhtemelen doğruya en yakın yolu bulmuş oluruz.

Yıllarca arayıp da bulamadığımız ölçütü bize kazandırdıkları için Taliban Zihniyetlilere teşekkür ederim. Sizi seviyorum dindarımsı tosunlarım.

2- Taliban Zihniyetliler, kendi çıkarlarını düşünmeden ve hesaplamadan ALLAH BİLE DEMEZLER. Allah lafızını telaffuz ederken bile, zihinlerinde MUTLAKA ŞEYTANCA DÜŞÜNCELER GEÇİYORDUR.

Eeee böyle olunca, Taliban Zihniyetlilere bakarak, Rabbımıza nasıl inanmamız veya inanmamamız gerektiğini öğreniyoruz. Onlar bulunmaz nimet, bizi ALLAH’a YAKLAŞTIRIYORLAR. Onlar gibi olmamak için her gün Allah’a sığındığımız için aynı zamanda halis muhlis müslüman olmamıza sebep oluyorlar.

Ey Taliban Zihniyetliler! Sizi seviyorum, bu iyiliğinizden dolayı minnettarım.

3-Taliban Zihniyetliler, kendileri gibi düşünmeyen ve inanmayanlar hakkında din adına HER TÜRLÜ YALANI SÖYLEYEBİLİYORLAR, onlara akla hayale gelmedik İFTİRALAR ATABİLİYORLAR.

Sadece bu yaptıkları bile bana, büyük dersler veriyor. Onların bu habisliklerini gördükçe, Allah’a inancım kuvvetleniyor, Hz. Muhammed Efendimize olan sevgim, hürmetim ve bağlılığım artıyor. İslam dinini kirletenlerle mücadele azmim güçleniyor.

Bu yüzden çok mutluyum.

Zavallı Taliban Zihniyetliler, bizim güzel ahlaka sahip olmamız için kendilerini feda etmiş durumdalar.

Onlara sonsuz teşekkürler.

Sizi seviyorum benim sevgili ülkemin SEVGİSİZ ve RUHSUZ bireyleri.

4-Taliban Zihniyetlilerin ÖNDE GELENLERİ, bu ülkenin gördüğü ve bildiği EN BÜYÜK HORTUMCULAR ARASINDA YER ALMAKTADIRLAR. Bu zihniyete mensup olanların İLERİ GELENLERİ ARASINDA bir tane ORTA HALLİ HAYAT YAŞAYANI GÖRMEDİM, DUYMADIM, OKUMADIM. İnsanımızın KANINI EMMEYİ bir İBADET OLARAK BENİMSEMİŞLER.

Hergün binlerce günah işleyen benim gibi bir garibanın, kendisini ıslah etmesi için Taliban Zihniyetlilerden daha iyi örnek olamaz. Neyin hırsızlık, neyin hırsızlık olmadığını, namuslu bir insanın nasıl olması veya olmaması gerektiğini, tüyü bitmemiş yetim malının ne demek olduğunu onların bu uygulamalarına bakarak daha iyi idrak ediyorum.

İyi ki varsınız soyguncu, din istismarcısı ve ahlaktan nasiplenmemiş Taliban Zihniyetli yiğitler!

5-Şimdiye kadar BİR TANE CİDDİ ÂLİM ve DÜŞÜNÜRün Taliban Zihniyetliler arasında yer aldığını görmedim, duymadım, okumadım.

Bu da beni ayrıca mutlu ediyor. Zira ilim ve düşünce yolunda daha fazla gayret etmeme sebep oluyorlar. Doğru yolda olduğuma dair kanaatim daha da pekişiyor.


Bana sağladıkları bu büyük destek de azımsanamaz. Kendilerini ne kadar sevsem azdır.

6-Taliban Zihniyetlilerin üstadları, kendilerinden ders alanları ve kendilerine bağlılık duyanları akıl almaz şekilde istismar edip köleleştiriyorlar.

Bu da benim açımdan çok ibret verici. Öğrencilerime onlar gibi davranmamayı sürekli hatırlatıyor bana. Sömürge valileri gibi hareket eden dindarımsı liderler olmasaydı, bu konularda bazı dikkatsizliklerim olabilirdi. Şükür ki artık nasıl sahih bir hoca olmam gerektiğini daha iyi anlayacak haldeyim.

Taliban Zihniyetliler!

MERSİ CANIM!

7-Taliban Zihniyetliler, ilim, felsefe ve düşünce denilince KUDUZ KÖPEKTEN KORKAR GİBİ KORKUYORLAR.

Onların bu halleri de bana hakiki ilim ve düşüncenin ne olduğu üzerinde daha çok düşünmeme sebep oluyor. SÜREKLİ şöyle diyorum kendi kendime: OĞLUM HARUN! ASLA ONLAR GİBİ OLMA! ONLAR GİBİ OLMAMAYA ÇALIŞ!

8-Taliban Zihniyetliler, kelimenin tam anlamıyla YÖNTEM YOKSUNU bireylerdir. Bildikleri yöntemlerin tamamı, hırsızlık, soygun, yağma, din istismarı, ülkemizin gençlerinin duygularını sömürmeyle ilgilidir.

Bu durumu dikkate aldığımda bilim ve düşüncede YÖNTEM’İN ÖNEMİNİ DAHA İYİ KAVRAMAYA BAŞLADIM.

Taliban Zihniyetliler! Sizi seviyorum! Sokak kedilerinin yavrularını sevdiği kadar sizi sevmek istiyorum!

9-Taliban Zihniyetliler, DEVLET MALINI YAĞMALAMAYI İMANLARININ GEREĞİ SAYIYORLAR. Sapık din yorumlarına göre, İslam’ın şartlarından biri denilecek kadar bu konuda hassasiyetleri var.

Bu hallerine bakarak, Taliban Zihniyetliler gibi MÜSLÜMAN OLMADIĞIMA BİNLERCE KEZ ŞÜKREDİYORUM.

10-Taliban Zihniyetliler, eğitimden zerre kadar nasipleri olmamasına rağmen eğitimi düzenlemeye, ilimden behre sahibi olmadan âlim görünmeye ve ahlakın yanına bile yaklaşmadan ahlak âbidesi geçinmeye çalışıyorlar.

Bu düşünceleri ve fiilleri de doğru yolu bulma konusunda bana tahminlerin üzerinde destek sağlıyor.

Ey Taliban Zihniyetliler! Allah sayınızı arttırmasın! İyi ki varsınız!

Sizler olmasaydınız ahlaksızlara bakıp ahlaklı olma yolunda sebat etmeyi kimden öğrenecektim??!

Daha ne diyeyim bilmem ki?

Bu maddelerin her biri benim Taliban Zihniyetlileri delicesine sevmeme sebep oluyor.

Görecek gözü ve anlayacak aklı olanlar için bu bireyler bulunmaz nimet.

İnşallah ıslah olurlar. Fakat ıslah olmasalar bile, yaptıklarıyla ülkemizin düşünce, bilim ve ahlak hayatına büyük katkı sağladıkları muhakkaktır. Dinini yaşamak isteyen her insan bu zihniyete sahip olan insanları inceleyip kendisine çeki düzen vermelidir.

Canım öğrencilerim! Her birinizin gözlemlediği bir Taliban Zihniyetli olsun! Onlara bakıp ibret alınız! Dininizin, ahlakınızın ve düşüncenizin nasıl olmaması gerektiğini onları inceleyerek daha iyi öğrenebilirsiniz. Kendinizi ıslah etmeniz böylece daha da kolay olur.


Bundan dolayı Taliban Zihniyetlileri hepimiz sevelim.


Hepinizin onları sevmesini ne kadar arzu ediyorum, bir bilseniz??!

Sevilesi yaratıklardır vesselam!

Harun Anay/01.10.2013.

harunanay.blogspot.com

facebook.com/hasimharun.anay

twitter.com/HarunAnay
----

2 yorum:

  1. Böyle düşününce, ben de hamamböceklerini sevmeye başladığımı hissettim. Banyomda ve mutfağımda tıkamam gereken delikler olduğunu hatırlattıkları için... :)

    YanıtlaSil
  2. Sizinle aynı bakış açısına sahip olduğumdan dolayı mutluyum:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.