ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (1-38)
---
ATLANTİS ÜLKESİ
DİNDARIMSILARININ DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (1-10)
1-SELAMUN ALEYKÜM: İşler
nasıl, yolunacak gaz var mı?;
2-ALEYKÜM SELAM: İşler
kesat, bir haftada sadece bir gaz geldi, onun da parası az;
3-FIKIHÇI: a-Çocuklarına,
torunlarına ve akrabalarına kayırmacılıkla iş bulan din adamı; b-İctihat, ıslah
ve ihya gibi kavramları istismar ederek meşhur olan abi; c-Atlantis ülkesinin
en büyük intihalcisinin soyadı; d-Devlet memurluğundan emekli olmasına rağmen
‘Olayları protesto etmek için istifa ederek görevimden ayrıldım’ diye tafra
atan fakih;
4-MÜCTEHİD: Rüşvet ve
yolsuzluğun hangi hallerde günah olmayacağına dair görüş bildiren ilahiyatçı ve
dindarımsı uzman;
5-SOHBET MECLİSİ: Rüşvet
ve yolsuzluğun nerede ve nasıl yapılacağına dair kararların alındığı toplantı;
6-KADIN: a-Bütün
Atlantis halkı adına ahlakî, dinî ve millî vazifeleri yerine getirmekle yükümlü
dişi; b-Kendisi için namus ve şeref kavramlarının icat edildiği varlık; c-Bu
görevlerine ilaveten gerektiğinde çocuk doğuran dişi; c-Tanrı’nın her yerde ve
her an seks için kullanılmak üzere Atlantis erkeklerine bağışladığı dişi;
d-Atlantis erkeklerinin yolsuzluk, hırsızlık ve yalanlarını gizlemekle
görevlendirilmiş varlık;
7-YALAN SÖYLEMEK: a-Cennete
ulaştıracak ana araç; b-Atlantis dindarımsılarının beşikten mezara kadar
kullandıkları dini lafızlar silsilesinin ortak adı;
8-KAMU ARAZİSİ: Tanrı’nın
sadece Atlantis dindarımsılarına tahsis ettiği ve mutlaka yağmalanması gereken
ortak mülk;
9-ÇOK EVLİLİK: Atlantis
dindarımsılarının dinlerini tebliğ ve yaygınlaştırmak için oluşturdukları ana
kurumlardan biri;
10-METRES: Dine davet
edilecek dişi;
Harun Anay/17.08.2013
---
ATLANTİS ÜLKESİ
DİNDARIMSILARININ DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (11-20)
11- es-SELAMÜ ALEYKÜM: O kadar
araya adam koyduk ve rüşvet verdik yine de ihaleyi bize vermemişler, öyle mi?
12- VE ALEYKÜM es-SELAM: Sorma!
Şerefsizler hakkımızı yediler; Tanrı bu yaptıklarının cezasını bu dünyada olmazsa
öteki dünyada mutlaka verir; ümitsiz olmanın bizim dinimizde yeri yoktur; öteki
ihaleye bakalım;
13-VE ALEYKÜM es-SELAM ve
RAHMETULLAHİ VE BEREKATÜHÜ: Banka Genel Müdürüyle dün bir yerde buluştuk, kredi
ve teminat vereceğini ve o teminatla da ihaleyi alabileceğimizi söyledi; buna
rağmen sözünde durmadı; ne günlere kaldık, bu dünyada kimseye güvenilmiyor;
daha sağlam birini bulmamız lazım. Bu arada vakit geçiyor, ikindi tapınmasını kaçırmayalım;
14: DUA EDİN!: Falan yerdeki kamu
arazisinin üzerine yapacağımız gökdelenle ilgili olarak bu akşam belediye
başkanıyla görüşeceğim, başkana vermek için ben biraz para hazırladım sen de hazırlık
yap!;
15: DUALAR MÜŞTEREK: Rüşvet
parasını cebimizden vermeyelim, Şehri Güzelleştirme Vakfı’nın bütçesinden
verebiliriz; verdiğimiz parayı da öğrencilere burs parasıymış gibi gösteririz; Atlantislilerin
birbirleriyle yardımlaşması lazım;
16: ALLAH RAZI OLSUN!: Rüşvet ve
yolsuzlukla aldığımız ihaleden elde edeceğimiz kazancın hepsini biz yemeyelim,
bir kısmını ayırıp bir tapınak veya din öğretimi kursu yaptıralım; malum dindar
insanın kazancının bir kısmını mutlaka hayır hizmetinde harcaması Tanrı’nın
emridir;
17: ALLAH SİZDEN DE RAZI OLSUN!: Dediğine
katılıyorum, bunu mutlaka yapalım. Çünkü dinimiz bize böyle emrediyor;
hatırlattığın için teşekkür ederim.
18: ECMAÎN: Yalnız ihaleden elde
ettiğimiz kazancın hepsini de tapınağa harcamayalım; bir kısmını çoluk
çocuğumuz rızkı için harcamak da Tanrı’nın emridir. Dinimizin emirlerine
hürmetsizlik etmeyelim, sonra işlerimiz düzgün gitmez. Bu arada, önümüzdeki ay
yeni bir ihale var ona da topluca katılalım.
19: ZİKİR: Rüşvet ve yolsuzluktan
hak ettikleri parayı alamadıkları için sızlananların okudukları dua;
20: ZİKİR HALKASI: Rüşvet ve
yolsuzluktan hak ettikleri parayı alamadıkları için kızgınlıkla zaman zaman bir
yerde toplanıp topluca beddua etmek;
Harun Anay/18.08.2013
---
ATLANTİS ÜLKESİ
DİNDARIMSILARININ DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (21)
21-ÖĞRENCİ:
a-Her dindarımsının kendi
partisine, cemaatına ve tarikatına kazandırmaya çalıştığı genç kız veya erkek;
b-Kendisine burs, ev veya yurt
imkanı sağlanarak duyguları, düşünceleri ve inançları istismar edilen varlık;
c-Her dindarımsının kendi inançları
doğrultusunda yetiştirmek için azami gayreti göstertiği iyi kalpli genç;
d-Her dindarımsının gelinim veya
damadım olur mu acaba diye baktığı birey;
e-Her dindarımsı hocanın muhbir
olarak kullandığı birey;
f-İsmi kullanılarak iyi niyetli
vatandaşlardan para toplanılan varlık;
g-Her dindarımsının din adına özel
işlerinde kullandığı birey;
h-Çağın ihtiyaçlarına göre öğrenmesi
gerekenleri değil, dindarımsıların önceden tespit ettikleri saçma sapan
programlara göre yetiştirilen genç;
ı-Dindarımsı çetelerin çizdikleri
hayat ve iş programına göre yetiştirilen ve gelecekte de bu çetelere üye kabul
edilmeye aday olan genç;
j-Dindarımsıların pis emellerini ne
pahasına olursa olsun her daim savunmakla yükümlü genç;
k-Dindarımsıların belirlediklerinin
dışında hiçbir şey okumamak, görmemek, seyretmemek, bilmemek, konuşmamak ve
düşünmemek ile yükümlü genç;
l-Dindarımsıların sürekli
aldattıkları, uyuttukları, morallerini bozdukları, gençlikleriyle oynadıkları
ve hayatlarını mahvettikleri kız veya erkek;
m-Dindarımsıların kendi heva, heves
ve emelleri uğruna hayatını mahvettikleri kız veya erkek;
n-Dindarımsıların sahte idealler,
dostlar ve düşmanlar ile donatmaya çalıştıkları genç kız veya erkek;
o- Dindarımsılar tarafından düşünme
melekeleri dumura uğratılmış genç kız veya erkek;
ö-Dindarımsılarca; güzellikten,
zevkten, estetikten ve hayattan zevk alma duygusundan mahrum bırakılmış genç
kız veya erkek.
Harun Anay/19.08.2013
---
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (22)
22-DİNDARIMSI HOCA (Dindarımsı
üniversite hocası, özellikle ilahiyat hocası):
a-Evrim süreçlerini henüz
tamamlamamış yaratık;
b-Aklı gelişmemiş, şeytani zekası
ise İblis’e şapkasını ters giydirecek kadar ilerde olan yaratık;
c-Din istismarına doğuştan
kabiliyetli insanımsı;
d-Öğrencilerine her türlü yalanı
söyleyen, onları kendi menfaatları için kullanan, onlara kendi çetesine aday
olan bir birey olmaktan başka bir değer yüklemeyen iki ayaklı yaratık;
e-Akademik hayatının hiçbir
aşamasını hakkıyla elde etmemiş uzman;
f-Geçmişte ve halen ülkemize hizmet
etmiş binlerce insanı değersizleştiren, onları takdir etmeyen ve hatta tahkir
eden, buna karşılık kendisi ve çetesinin insanlık tarihinin en büyük bilim
adamı, düşünür ve hayırseveri olduğu iddiasında bulunan adem oğlu veya kızı;
g-Her türlü kılıfa giren, her
kıyafette görünebilen, kimliksiz ve kişiliksiz yaratık;
h-İntihal de dahil her türlü
hırsızlığı din ve dine hizmet ile meşrulaştırabilen insanımsı;
ı-Fahişeye bakire, bakireye fahişe
fetvası verebilecek kadar heva ve hevesinin esiri olmuş utanmaz;
j-Kasten, bilgiliye bilgisiz,
bilgisize ise bilgili diyebilecek kadar kendinden geçmiş mecnun;
k-Bütün değer yargılarını kendi
menfaatine göre ayaklar altına alabilecek kadar değersiz ve ahlaksız bireyimsi;
l-Bilimsel kavramları
anlamsızlaştırıp öğrencilerimizi ve insanımızı düşünemez hale getiren baş
düşman;
m-En temel dini nasları bile kendi
menfaatine göre tahrif edebilecek kadar gözü dönmüş alçak;
n-Aklî melekeleri fazla
gelişmemesine rağmen, herkesten çok daha akıllı olduğunu sanan ve çevresindeki
herkesi de buna inandıran hâin;
o-Bütün hayatı ahlaksızlık,
kayırmacılık, rüşvet, suistimal ve yolsuzlukla geçmesine rağmen çevresine
kendisinin büyük bir ahlak ideali olduğunu kabul ettirebilecek kadar becerikli
üstat;
ö-Yazılarında ve sözlerinde zerre
miktarı hakikat olmamasına rağmen büyük düşünür olarak tafra satan ve buna
insanları inandıracak kadar beceri gösteren memleket düşmanı;
p-En temel insani ve evrensel
değerlere bile riayet etmeyen bilginimsi;
r-Hayatı boyunca dini değerler için
ciddi denilebilecek hiçbir risk almamasına rağmen cephelerde savaşmış
kahramanlardan çok daha fazla mağduriyet edebiyatı yapan utanmaz;
s-Her göreve, makama veya mevkie
doğuştan kabiliyetli olduğunu iddia eden, onları elde etmek için yapmadığı
şaklabanlık bırakmayan devlet ve millet düşmanı,
ş-Hiçbir konuda ciddi birikimi
olmamasına rağmen her konuda büyük bilgi sahibi olduğunu insanlara yutturan
şarlatan;
t-İki satır Osmanlı Türkçe’si metin
okuyamamasına rağmen el yazması uzmanı ve arşiv üstadı geçinen ve bu konudaki
siyasetleri belirlemeye çalışan arsız;
u-Öğrencilerini KIRK SENE ARAPÇA
öğrenmekle mükellef tutan, buna rağmen öğretemeyen, öğretemeyince de
öğrencilerini akıl ve zeka eksikliğiyle suçlayan beyinsiz;
ü-Kendi menfaatine olmayan hiçbir
işte görev almamasına ve hiçkimseye katkıda bulunmamasına rağmen, memlekete
herkesten çok hizmet etme iddiasında bulunan soytarı;
v-Yeryüzündeki bütün insanların
kendisine hizmet etmekle yükümlü olduklarını sanacak kadar BEN’i azgınlaşmış
haysiyetsiz;
y-Ülkemizin temel önceliklerini en
son sıraya atmaya çalışan, en son sıralardaki sorunları ise en temel
sorunlarmış gibi sunarak insanlarımızın zihinlerini bilim ve din adına
bulandıran bayağı yaratık;
z-Ülkemizin en değerli insanlarını,
sırf kendi menfaatine aykırı davrandıkları için, ZINDIK, KAFİR, FASIK ve MÜNAFIK
gibi sıfatlarla yaftalayan utanmaz adam;
z-1: Daha önce yayımlanmış
metinleri internetten indirip kendi adına yayımlama cür’etini ve utanmazlığını
gösterecek kadar kudurmuş haysiyetsiz;
z-2: Dilimizi, tarihimizi,
insanımızı, gençlerimizi, öğrencilerimizi, medeniyetimizi ve kültürümüzü
küçümseyen en büyük millet ve din düşmanı;
z-3: Dine inanır görünmesine
rağmen, dine ve dini değerlere en az inançsızlar kadar kayıtsız ve saygısız
dindarımsı;
z-4: Ganimet paylaşımında en önde
giden, külfetin kenarından tutmaya gelince en arkada duran menfaatperest
psikopat;
z-5: Bütün yazıları onun bunun daha
önce yazdıklarının özeti veya intihali olmasına rağmen ilk defa böyle
lakırdılar ediyormuşcasına hava atan ve bizi onlara inandırmaya çalışan akıl
düşmanı;
z-6: İnsanlık tarihinin bütün
bilgilerini kuşattığı iddiasında olan gerçekte ise hayatının yüzde birini bile
bilim ve düşünceye tahsis etmeyen sahtekar;
z-7: Gelenekçi olmasına rağmen
geleneğe saygısız, dindar geçinmesine rağmen dine saygısız, millete saygılı
görünmesine rağmen milletimizi küçümseyen, İslamcılık salatası yapmasına rağmen
İslam’a saygısız, tarihimize hayranmış gibi numaralar çekmesine rağmen
tarihimizi tahrif eden, ne Batı’yı ne de Doğu’yu bilen ama biliyormuş gibi
gerdan kıvıran bilim ve düşünce düşmanı;
z-8: Kendi BEN’in dışında
hiçkimseye vefası olmayan, çevresinde bin takla attığı insanları işi bitince
bir kalemde silmekten çekinmeyen ve bunları da din adına yapacak kadar
bayağılaşan insanımsı kadın veya erkek;
z-9: Hayatı boyunca iyi niyetli
hayırseverlerin binbir emekle kazandığı rızıklarla geçinmesine rağmen kendisi
hiç kimseye ne maddi ne de manevi yardımda bulunmayan asalak;
z-10: Binlerce kirli iş yapmasına
rağmen bir kez bile pişmanlık duymayan, rezilliklerini erdem olarak sunan,
kendisini insanlık tarihinin gelmiş geçmiş en en büyük mücahidi, müctehidi,
bilgini ve düşünürü olarak satan pis adam veya kadın.
----
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (23-28)
23-TÜRKÇE:
a-Dindarımsının gelişmemesi için
her türlü mel’aneti işlediği cananımız;
b-Dindarımsının sürekli Arapça’nın
saldırısına maruz bıraktığı asil delikanlı;
c-Dindarımsının, küçücük çocukların
yanında bile küçümsediği mazum kız;
d-Dindarımsının hakkında hiçbir
bilgi sahibi olmadığı idealimiz;
e-Dindarımsının saldırılarına karşı
koymaktan yorulmuş vatanımız;
f-Dindarımsının ne bu dünyada ne de
öteki dünyada yazı, konuşma, düşünce ve ifade aracı olarak kabul etmediği
dilimiz;
g-En az Batıcı köleler kadar
dindarımsının da kendisine savaş açtığı sevgilimiz;
24-ARAPÇA:
a-Dindarımsının putu;
b-Dindarımsının bu dünya ile
yetinmeyip öteki dünyadaki varlıkların da iletişim aracı saydığı put;
c-Dindarımsının bütün zamanlarda ve
her yerde Allah’ın kendi yaratıklarıyla iletişim aracı saydığı put;
d-Bütün bunlara rağmen
dindarımsının en az bildiği dil;
e-Dindarımsının bir kelimesini bile
dünyalara feda etmeye kalktığı iletişim aracı;
f-Dindarımsının Araplardan daha
fazla bildiğini iddia ettiği lisan;
g-Dindarımsının gerektiği kadar ve
en hızlı şekilde öğretilmesi için hiçbir katkısının olmadığı lisan;
h-Dindarımsının ülkemiz
çocuklarının düşünme melelekelerini tahrip etmek için kullandığı araç;
ı-Dindarımsı ilim adamı
taslaklarının en çok intihal yaptıkları lisan;
j-Dindarımsı İslam felsefecisi ve
mantıkçıların bilmeden el yazması metin neşrettikleri dil;
25-İFTİRA:
a-Dindarımsının, kendisinin
dışındaki herkesi susturmak ve dışlamak için din adına kullandığı en önemli
silahlardan biri;
b-Dindarımsının, en büyük ibadeti;
c-Dindarımsının erdemsizliğinin ve
din istismarcısı olduğunun en büyük delili;
d-Dindarımsının, kullanırken
şehvetten zevk alır gibi kendinden geçtiği silah;
e-Dindarımsının, cennetin en yüce
kısmına ulaşma vasıtası olarak gördüğü araç;
f-Dindarımsının en yüce mutluluğu;
g-Dindarımsının yapmaktan asla
pişman olmadığı fiil;
h-Dindarımsının küçüklüğünden
itibaren aldığı eğitim ve öğretimin özü;
ı-Dindarımsının bütün zamanlar ve
kişiler için sınırsızca kullandığı tehlikeli silah;
j-Dindarımsının, hakiki dindarlar,
din görevlileri, ilahiyatçılar ve namusuyla hayatını yaşamaya çalışan insanlar
için kullandığı zikir;
k-Dindarımsı ilim adamcıklarının,
namuslu siyasetçilere, şerefli idarecilere, hakiki ilim adamlarına,
düşünürlere, araştırmacılara ve kendini yetiştirmeye çalışan öğrencilere hiç
aman vermeden yönelttikleri silah;
26-PARA:
a-Dindarımsının nefret eder
göründüğü araç;
b-Dindarımsının görünüşte her gün
sövdüğü nimet;
c-Dindarımsının en çok sevdiği ve
olmazsa olmazı olan araç;
d-Dindarımsının kendisinden başka
kimseye layık görmediği dünyevi güzellik;
e-Dindarımsının uğruna kutsalları,
dini metinleri ve din önderlerini sattığı sevgili;
f-Dindarımsının bütün dini nasları
ayaklar altına alabileceği kızıl elma;
g-Dindarımsının gülümseme, gülme ve
hayattan zevk alma aracı;
h-Dindarımsının hayatının gayesi;
ı-Dindarımsının uğruna her değeri
feda edebileceği araç;
j-Dindarımsının bütün niyetlerinin,
düşüncelerinin, kararlarının ve fiillerinin ana amacı;
k-Dindarımsının bütün dini ve milli
değerleri tahrif edebilecek kadar üst düzeyde tuttuğu krallık tacı;
l-Dindarımsının ibadetlerinin başı,
sonu ve ana amacı;
m-Dindarımsı öğretmen, din
görevlisi, üniversite hocaları ve ilahiyat uzmanlarının nihai amacı, amaçların
amacı;
27-UTANMA:
a-Dindarımsıda hiç bulunmayan
erdem;
b-Az rüşvet yiyen ve yolsuzluk
yapan dindarımsıların nadiren de olsa düçar oldukları hastalık;
c-Dindarımsının Allah karşısında
bile zerresini hissetmedikleri duygu;
d-Dindarımsı din görevlileri,
ilahiyatçılar, ilim adamcıkları ve sahte uzmanların, hırsızlık yaparken
hissetmedikleri duygu;
e-Hırsızlıkları, yolsuzlukları ve
haram fiilleri ortaya çıktığında bile dindarımsının semtine uğramayan misafir;
28-HACI YAĞI:
a-Dindarımsının ahlaksızlıklarından
dolayı hasıl olan kokuyu bastırmak için sürdüğü koku;
b-Dindarımsının bütün ahlaki
değerlerden üstün gördüğü lavanta;
c-Dindarımsının bir zerresini
sürmeyi, bütün ahiret nimetlerine feda ettiği koku;
d-Dindarımsının rakı içenlere karşı
geliştirdiği atom silahı;
e-Dindarımsı öğrencinin kopya
çekerken yanına gözetmenler yaklaşamasın diye fazla miktarda sürdüğü koku;
f-Dindarımsının rüşvet almadan veya
yolsuzluk yapmadan önce mutlaka sürdüğü koku;
g-Dindarımsının rüşvet ve yolsuzluk
paralarını saydıktan sonra elini yıkadığı su;
h-Dindarımsı din görevlisinin
parayla aşır tilavet etme veya mevlid okuma gibi haram fiilleri işledikten
sonra bütün vücuduna sürdüğü koku;
Harun Anay/20.08.2013.
----
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (29)
29-AKADEMİK ÜNVAN (yüksek lisans,
doktora, doçentlik ve profesörlük):
a-Dindarımsının doğuştan kendisini
layık gördüğü ünvan;
b-Dindarımsının elde etmek için her
türlü rüşveti, kayırmacılığı, suistimali, hırsızlık ve yolsuzluğu yaptığı
ünvan;
c-Dindarımsının uğruna bütün
değerleri feda edebileceği ünvan;
d-Dindarımsının elde edinceye kadar
her türlü şaklabanlığı, yağcılığı ve bayağılığı yaptığı ünvan;
e-Dindarımsının hiç emek harcamadan
elde etmeye çalıştığı ünvan;
f-Dindarımsının haksız bir şekilde
elde ettikten sonra o ünvana sahip olmayanlara her türlü alçaklığı ve zulmü
yaptığı temel utanmazlık silahlarından biri;
g-Dindarımsının temel kimliği,
kendi adından önce karşısındakilere duyurduğu ünvan;
h-Dindarımsının evindeki tuvaletin
ve banyonun kapısana bile yazdırdığı ünvan;
ı-Dindarımsının üst makamlarda
bulunanlara, sermayedarlara ve siyasetçilere yaklaşmak için kullandığı en
önemli araç;
j-Dindarımsının yükseldikçe
alçaldığını gösteren ünvan;
k-Yenilerini aldıkça dindarımsıyı
ahlaken daha fazla bayağılaştıran unvan;
l-Dindarımsının ahlaksızlığını
gösterebilecek en temel ölçülerden biri;
m-Dindarımsının başkalarına
tahakküm etmek için kullandığı silah;
n-Dindarımsının halkı kandırmak
için arkasına sığında maske;
o-Dindarımsının bilim ve düşünce
düşmanlığının bariz örneği;
Harun Anay/21.8.2013
---
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (30)
30-AKADEMİK KADRO:
a-Dindarımsının atalarından kalan
miras;
b-Dindarımsının kafir, fasık ve
dinsiz gördüğü değerli insanlara karşı mücadele meydanı;
c-Hakiki ilim ve düşünce adamlarını
mahkum etmek, susturmak, düşündürtmemek ve toplum dışına itmek için
dindarımsının kullandığı araç;
d-Dindarımsının ne pahasına olursa
olsun elde etmeye çalıştığı ideal;
e-Dindarımsının parayla satın
aldığı kadro;
f-Dindarımsının çoğu zaman
hırsızlıklarla dolu uyduruk araştırmalarına bilimsel sıfatının verildiği yer;
g-Dindarımsının hiçbir bilimsel
araştırma yapmadan birer birer elde ettiği kadro;
h-Dindarımsının ülkemizin düşünce hayatını
zehirlemek için kullandığı kadro;
Harun Anay/21.8.2013,
---
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (31)
31-DİNDARIMSI ÖĞRETMEN (İlk ve orta
öğretim, özellikle İmam Hatip Liseleri’ndeki dindarımsı öğretmenler):
a-Bazıları yılda bir kitap bile
okumayan cahiller topluluğu;
b-Bazıları ise on yılda bir kitap
bile okumayan bilim ve düşünce düşmanı;
c-Toplumun en cahilleri arasında
yer almasına rağmen din ticaretiyle itibar kazanmaya çalışan varlık;
d-Öğrencilerinin düşünme melekelerinin
gelişmesini değil kılık kıyafetlerinin kendi istediği gibi olması için elinden
geleni yapan varlık;
e-Öğrencilerinde MERAK duygusunun
gelişmesini değil, bu duygu varsa bile onu öldürmeyi amaç edinen bilim düşmanı;
f-Öğrencilerine asla layık olmayan
insanımsı;
g-Kendisini yetiştirmek ve
geliştirmek için hiçbir gayret sarfetmemesine rağmen devlet memurları içinde en
yüksek maaşı almaya çalışan hırsız;
h-Mensup olduğu çetenin kitaplarını
öğrencilerine satmak için elinden geleni yapan ve onları sınıfta bırakmakla
tehdit eden utanmaz;
ı-Mensup olduğu çetenin
büyüklerinin kusmuk kabilinden düşüncelerini öğrencilerine empoze eden
insanımsı;
j-Kitap ve kütüphaneyi gördüğü
zaman kuduz köpek görmüş gibi dehşete kapılan bireyimsi;
Harun Anay/21.8.2013
---
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (32)
32-DİNDARIMSI DİN GÖREVLİSİ
a-Rüşvet, kayırmacılık ve
yolsuzlukla göreve gelmiş dindarımsı;
b-Müslüman halkımızın inançlarını,
alışkanlıklarını, tarihini, kabiliyetini, idealini, ahlakını, görgüsünü,
masumiyetini ve tercihini küçümseyen zavallı;
c-Cemaatını yolunacak kaz gören
sefil;
d-Her düşüncesi ve hareketiyle
samimiyetsizlik nümunesi;
e- Allah rızasını yegane amaç
olarak gören namuslu ve şerefli din görevlilerinin en büyük düşmanı;
f-Şerefli din görevlilerine her
türlü iftirayı atan bayağı;
g-Dinimizi pratik siyasete ve kendi
menfur çıkarlarına alet etmek için her yola başvuran Makyavelist;
h-Kitap ve kütüphaneyi görünce
iğrenen cahillik heykeli;
ı-Her konuyu bildiğini sanan ükela;
j-Beş-on ayet ve hadis ile beş-on
satır Arapça duadan başka hiçbir birikimi olmayan din tüccarı;
k-Düşünme melekeleri gelişmemiş
insanımsı;
l-Mensup olduğu çetenin dogmalarını
cemaatine ve onların çocuklarına tebliğ etmekle görevli rezil;
m-Paradan nefret eder görünmesine
rağmen onu ilahlaştıran din düşmanı;
n-Cemaatla ilişkisi sadece para
karşılığı aşır tilavet etmek ve mevlit okumaktan ibaret olan haram yeyici;
o-Utanmadan cemaatiyle mevlit okuma
pazarlığı yapan sahtekar;
ö-Hak etmemesine rağmen her türlü
göreve gözü kapalı talip olan ve ona ulaşmak için her türlü fırıldağı çeviren
memleket düşmanı;
p-Ülkemizde görülen yolsuzluk,
hırsızlık, rüşvet, akıldışılık, bilimdışılık, düşünce kısırlığı ve iç
çatışmaların en büyük kaynaklarından biri;
r-Kendilerine büyük hürmet
beslememiz gereken hakiki din görevlileri arasından mutlaka temizlenmesi
gereken hastalık kaynağı;
s-Görev yaptığı yeri hizmet için
değil haram paralarla zenginleşmek için kullanan hırsız;
ş-Ahlaksızlığı karakter haline
getirdiği için kendisine benzer bayağıları savunmakla mükellef piyon;
t-Hakikat peşinde olanları
iftiralarla karalayan pis erkek veya kadın;
u-Kendisi ahlaksız ve haram yeyici
olmakla kalmayıp ülkemizin çocuklarını da bunlara alıştıran soysuz casus;
ü-Bilmemesine rağmen Arapça’yı
Türkçe’den her bakımdan üstün görerek ırkçılığın mükemmel örneğini veren
faşist;
v-Zehirlemenin dışında ülkemizin
kültür hayatına hiçbir katkısı olmayan asalak;
y-Hutbede okuyacağı bir sayfalık
metni bile düzgün okumaktan aciz cehalet ve tembellik abidesi;
z-Bütün ibadetlerini gösteriş için
yapan iki yüzlü;
z-1-Ana görevlerini yapmayıp veya
ihmal edip başka işler takip eden sahtekar;
z-2-Zengin sofralarının çanak
yalayıcısı;
z-3-Her dönemde iktidar
sahiplerinin âmin deyicisi;
z-4-Fakir sofralarını değil zengin
sofralarını tercih ederek herkese kötü örnek olan dindarımsı;
z-5-Dinimizin, milletimizin ve
ülkemizin en büyük ve amansız düşmanı;
z-6-Hac gibi kutsal ibadete bile
rüşvet karıştıran ve kayırmacılıkla insanları hacca götüren hasta;
z-7-Yetmiş seksen yaşında insanlar
beş-altı yıldır hac kuyruğunda beklerken bir yolunu bulup kendisi her yıl hacca
giden, ya da güç sahiplerini her yıl hacca götüren mel’un;
z-8-Bütün dini değerleri ve
kavramları menfaati için istismar ve tahrif eden din düşmanı;
z-9-Öğrenme ve ahlaki gelişim
aşamaları tamamen durmuş akılsız yaratık;
z-10-Vicdanı, insafı, şefkati,
değeri, utanması, dini, imanı, milliyeti, ırkı, vatanı, cinsiyeti, şerefi,
namusu, izzeti nefsi, gururu, haysiyeti, saygısı, sevgisi, pişmanlığı, tövbesi,
aklı ve iz’anı olmayan kudurmuş soysuz;
z-11-İnsanımızın doğumundan,
çocukluğundan, ergenliğinden, gençliğinden, evliliğinden, hastalığından, başarı
ve başarısızlıklarından, hastalıklarından, ölümünden ve öldükten sonrasından
PARA KAZANMAYA ÇALIŞAN, her anımızı istismar eden ve haram para yeme aracı
olarak kullanan kan emici;
z-12-Tarihi camilerimize ve içindeki
değerli eşyalara sahip çıkmayan, onları çürümekle yüzyüze bırakan ya da onların
çalınması için ortam hazırlayan tarih düşmanı;
z-13-Para kazanmak için
katıldıkları hariç, hiçbir dini, ahlaki, ilmi, düşünsel ve toplumsal etkinliğin
dışında göremeyeceğiniz gulyabani;
z-14-Yalan söylemeyi bir ibadet
şevkiyle yapan dindarımsı;
z-15-Hiç kimsenin dinlemediği ve
anlamadığı sözler sarfeden meczub;
z-16-Sahtekar dindarımsı fıkıhçının
en yakın işbirlikçisi;
z-17-Ülkemize komunist rejim gelse
bile onunla uzlaşabilecek karakterde olan ve dinimizi böyle bir rejimin
istekleri doğrultusunda yorumlayabilecek kadar ilkesizlik sergileyen kadın veya
erkek;
z-18-KENDİLERİNE GELECEĞİMİZİ,
DİNİMİZİ, DÜŞÜNCEMİZİ, İLMİMİZİ, NESİLLERİMİZİ, ŞEREFİMİZİ ve AİLEMİZİ RAHATLIKLA
EMANET EDEBİLECEĞİMİZ binlerce HAKİKİ VE SAMİMİ DİN GÖREVLİLERİNİN PUSU
KURUCUSU ve AMAN VERMEZ DÜŞMANI;
z-19-Hülasa mel’un oğlu mel’un,
Yezid Kızı Yezide;
z-20-Her müslümanın ve
vatandaşımızın mutlaka teşhis etmesi ve ortadan kaldırmak için çalışması
gereken vahşi;
Harun Anay/21.8.2013,
-----
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (33)
33-TÜRK:
a-Dindarımsının, duyduğunda
tüylerini diken diken eden kelime;
b-Dindarımsı İslamcı’nın, her türlü
nefretini kustuğu millet;
c-Dindarımsı tarafından
yeryüzündeki bütün milletlerden daha aşağı görülen millet;
d-Dindarımsının, her türlü kötülüğü
kendisine nispet ettiği aziz milletimiz;
e-Dindarımsının; dilini, kültürünü,
medeniyetini, kılık kıyafetini, görünüşünü, soyunu, sopunu, tarihini, halini ve
geleceğini din adına mahkum ettiği millet;
f-Dindarımsının; cehalet,
utanmazlık ve azgınlığına en çok maruz kalan millet;
g-Dindarımsının, hiçbir hakka sahip
olmayacak kadar aşağı gördüğü millet;
h-Dindarımsının, akla hayale
gelmeyecek iftiralarına maruz kalmış millet;
ı-Dindarımsının, bilim kurumlarını
tahrip ettiği millet;
j-Dindarımsının, asla taviz
vermediği ARAP IRKÇILIĞININ KARŞISINA DÜŞMAN olarak yerleştirdiği millet;
k-Dindarımsının, yozlaşması için
her türlü mel’anette bulunduğu millet;
l-Dindarımsının bütün çirkinliğine
sabreden, buna rağmen ona kendisini sevdiremeyen millet;
m-Dindarımsı tarafından dini
çalınan millet;
n-Dindarımsı tarafından düşünme
melekeleri felc edilmeye çalışılan millet;
o-Dindarımsı tarafından her gün
damarları kemirilen millet;
ö-Dindarımsının, en büyük
düşmanlarından biri olan millet;
p-Dindarımsı tarafından bütün
değerleri tahrip edilen millet;
Harun Anay/22.08.2013.
---
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (34)
34-TÜRK DÜNYASI:
1-Dindarımsı İslamcı’nın cehennemi;
2-Dindarımsı İslamcı’nın, Arapların
tuvaletinden bile pis gördüğü bölge;
3-Dindarımsı İslamcı’nın aklına
geldiğinde cehennem azabını bu dünyada iken yaşadığı bölge;
4-Dindarımsı İslamcı’nın en cahil
olduğu vatan parçası;
5-Dindarımsı İslamcı’nın IRKÇILIK
kılıfına sığınarak adını bile anmak istemediği sevgili;
6-Dindarımsı İslamcı’nın kendi
IRKÇI ve FAŞİSTLİĞİNİ gizlemek için hedef tahtasına yerleştirdiği kutsal
topraklar;
7-Dindarımsı İslamcı’nın zihninde
en küçük bir yer bile edinemeyen bölge;
8-Dindarımsı İslamcı’nın onlarca
yıldır iftiralarına, zulmüne ve gadrine uğramış bölge;
9-Dindarımsı İslamcı’nın din adına
görmezden geldiği bölge;
10-Dindarımsı İslamcı’nın bütün
günahlarını, rezilliklerini ve sefilliklerini temizlemek için kustuğu ata yurdu
ve İslam medeniyetinin merkezlerinden biri;
Harun Anay/23.8.2013.
----
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (35)
35-Dindarımsı İSLAMCILIK:
35/1-İftihar ettiğimiz hakiki
İslamcılık’tan mutlaka ayırt edilmesi gereken sahte fakat yaygın bir
ideolojidir;
35/2-Dindarımsı İslamcılık,
milletimizin baş belasıdır;
35/3-Dindarımsı İslamcılık, fikir
yapısı itibariyle veledi zinadır;
35/4-Dindarımsı İslamcılık, ARAP
IRKÇISIDIR;
35/5-Dindarımsı İslamcılık’ın bazı
mensupları, Suudi Arabistan, Katar ve Küveyt gibi körfez ülkelerinin
BESLEMELERİ’dir;
35/6-Dindarımsı İslamcılık’ın
ciddiye alınabilecek hiç bir ahlak anlayışı yoktur;
35/7-Dindarımsı İslamcılık, menfaat
için dini nasları tahrif etmekten asla çekinmez;
35/8-Dindarımsı İslamcılık, Arap
Irkçısı olduğu için milletlerin dillerini, kültürleri, adetlerini,
alışkanlıklarını, göreneklerini, kılık kıyafetlerini, medeniyetlerini ve
geleneklerini küçümseyecek kadar bağnazdır;
35/9-Dindarımsı İslamcılık, akıldan
ziyade garizi duygulara dayanır ve kullanır;
35/10-Dindarımsı İslamcılık,
ülkemizde yolsuzluk ve hırsızlık gibi ahlaki hastalıkların en önemli
kaynağıdır;
35/11-Dindarımsı İslamcılık,
milletimizin maddi ve manevi gelişmesinin önündeki en önemli engellerden
biridir;
35/12-Dindarımsı İslamcılık,
benimsediği bilim, düşünce, ahlak, hukuk, adet, gelenek ve akide anlayışı
itibariyle irticanın canlı örneğidir;
35/13-Dindarımsı İslamcılık,
inançlarımızı kirletmeye ve insanımızı yozlaştırmaya çalışan ana
düşmanlarımızdan biridir;
35/14-Dindarımsı İslamcılık,
ülkemizde özgün İslam düşüncesi geliştirmenin önündeki ana engellerden biridir;
35/15-Dindarımsı İslamcılık,
bilimsel gelişmeleri sürekli köstekler;
35/16-Dindarımsı İslamcılık,
gerçeklerden kopuk hayali bir din, toplum ve insan anlayışı sunduğu için
İslam’ın ana mesajlarını tamamen tersine çevirmektedir;
35/17-Dindarımsı İslamcılık, her ne
kadar sırf çıkarlarına ulaşmak için demokrasiyi savunuyor görünse de, aslında
despottur ve despotizmin ana kaynaklarından biridir;
35/18-Dindarımsı İslamcılık,
dogmatizmi hakim kılmaya çalıştığı için eğitim sistemimize düşmandır;
35/19-Dindarımsı İslamcılık, her an
terörizme kayabilecek zalim bir ideolojidir;
35/20-Dindarımsı İslamcılık,
yüzeysel, bilim ve akıl dışı, değer ve din düşmanı bir ideolojidir;
35/21-Dindarımsı İslamcılık,
takiyyeyi bütün alanlara ve zamanlara yaygınlaştırdığı için, ahlaksız bir
vampirdir;
35/22-Dindarımsı İslamcılık,
geçmişimizi karalayıp tahrif etmekle kalmayıp bu günümüzü ve geleceğimizi de
karartmaya çalışmaktadır;
35/23-Dindarımsı İslamcılık, en
büyük KADIN DÜŞMANIDIR ve ülkemizde kadınların karşılaştığı sorunların çoğuna
fikrî ve fiilî destek vermektedir;
35/24-Asalak bir ideoloji olduğu
için, Dindarımsı İslamcılık mensuplarının ülkemiz ilim, fikir, kültür ve sanat
hayatına hiçbir katkısı bulunmamaktadır;
35/25-Dindarımsı İslamcılık, din
hırsızıdır;
35/26-Dindarımsı İslamcılık,
dindarımsı sahtekar fıkıhçılarla her zaman işbirliği yapa gelmiştir; bundan
dolayı dindarımsı fıkıhçı ve dindarımsı İslamcı suç ortaklarıdırlar;
35/27-Dindarımsı İslamcılık, Tanrı
inancımızı tahrif edip din adına Tanrı’yı bu dünyadan kovmaya çalıştığı için,
ATEİZM’DEN DAHA TEHLİKELİDİR;
35/28-Dindarımsı İslamcılık,
müslümanların her bakımdan örneği olan Hz. Muhammed’i kendisinin yetiştirdiği
sahte liderlerden daha aşağı bir dereceye indirmeye çalışmaktadır;
35/29-Dindarımsı İslamcılık, bilim
ve düşünce geleneğimizin tahripçisi ve düşmanıdır;
35/30-Dindarımsı İslamcılık, bir
bütün olarak İslam medeniyetinin tamamının düşmanıdır; bu yüzden de bundan
sonra ihya etmeye çalışacağımız yeni İslam medeniyetinin de önündeki tehlikeli
engellerden biridir;
Harun Anay/24.8.2013.
---
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (36)
36-Dindarımsı İSLAMCI:
36/1-Dindarımsı İslamcı’nın en
büyük özelliği din istismarıdır; besmele çekmeden rüşvet parası saymaz, kurban
kesmeden layık olmadığı makamları yağma etmez, kendileri gibi dindarımsılara
yemek daveti vermeden yolsuzlukla ihale almaz, Kur’an-ı Kerim okutmadan yeni
bir hırsızlığa başlamaz, yolsuzluklarını cami yaptırarak umre ya da hacca
giderek temizlemek ister;
36/2-Dindarımsı İslamcı
tekfircidir. Kendi sapık inançlarının dışındaki bütün dini inançları ve
yorumları hiç tereddüt etmeden din dışına atar; kendisinin dışında kimseyi
müslüman olarak görmeyecek kadar sapıktır; bu yüzden böyleleri konuşurken son
derece dikkatli olmak mecburiyetimiz vardır. Söz gelimi hemen hemen her
cümlesinde kullandığı ‘müslümanlar şöyle düşünür/ister/inanır’ ya da
‘müslümanların şu şu hakları vardır, hak talepleri vardır’ gibi cümlelerin özel
anlamları vardır. Böyle cümlelerdeki ‘müslüman’ kelimesinin her zaman özel
anlamda kullanıldığı ve sadece kendileri gibi düşünenlerin kastedildiği gözden
ırak tutulmamalıdır;
36/3-Dindarımsı İslamcı’nın aklı
gelişmemiştir; fakat zekası, şeytana üstatlık edecek kadar ileri düzeydedir.
AYNI NİKAH SALONUNDA, AYNI ANDA ve MASADA yüz kadın/erkek İLE EVLENEBİLİR, BU
KADINLARDAN/erkeklerden HEPSİNİ de ilk evliliğinin kendisiyle olduğuna
inandırabilir ve hatta ilk göz ağrısının kendisi olduğuna bile ikna edebilir.
ŞEYTAN OĞLU ŞEYTAN, İBLİS KIZI İBLİS’tir;
36/4-Dindarımsı İslamcı’nın hiçbir
konuda derin bilgisi yoktur; sloganlarla düşünür. Bitmez tükenmez sloganları
vardır; bir sloganın başarısız olduğu ortaya çıkarsa öteki sloganı devreye
sokar; her sloganın içi boş olmasına rağmen, inanmaya devam eder, başkalarını
da böyle saçmalıklara zorla inandırmaya çalışır; dindarımsı bilgin ve düşünür taslaklarından
duyduğunuz AFORİZMA’ya benzer saçmalıkların büyük bir kısmı aynen böyledir;
ayrıca dindarımsı bilim ve düşün adamı taslaklarının âyet ve hadisleri sık sık
kullanmaları da bu kabildendir;
36/5-Dindarımsı İslamcı, eğer kadın
ise, saçının bir tek telini kimseye göstermeyecek kadar mütedeyyin görünür;
fakat ahlak ilkelerinin çoğunu gözünü kırpmadan çiğner, her türlü ihaneti
teşebbüs eder, her çeşit ahlaksızlığı yapmasına rağmen sadece vücudunun bazı
kısımlarını örterek sonsuza kadar cennette kalacağına inanacak kadar çıldırmış
bir yaratıktır;
36/6-Dindarımsı İslamcı, eğer erkek
ise, namazsız niyazsız biridir, fakat kadınların başını örtmesi gibi konularda
herkesi şaşkına çevirecek kadar hassastır. Fakat, aynı kadınlar bir ülkenin
bütün bütçesini çalsa onlarla iftihar eder; çevresindeki kadınların akıl almaz
mel’unluklarını ayet ve hadislerden deliller getirerek meşrulaştırır;
36/7-Dindarımsı İslamcı, ilim ve
düşünce hayatımızın en büyük virüslerinden biridir. İlim ve düşünceyi asla
ciddiye almaz, kendisi bu konularda derinleşmez, derinleşmek isteyenleri
engeller, bütün bilimsel ve düşünsel kavramların içini boşaltıp anlamsız hale
getirir, akademik kadroları hırsızlık ve rüşvetle ele geçirir. BİR FAKÜLTEDEKİ
bir tek dindarımsı İslamcı, BÜTÜN KURUMU çürütecek KADAR GÜÇLÜ PİSLİKLER
YAYABİLİR. Ayrık otu gibidirler; küçücük bir parçası kısa zamanda, bütün
tarlayı berbat edebilir;
36/8-Dindarımsı İslamcıların
çoğunlukla konuşlandığı yerler; vakıflar, dernekler, cami veya Kur’an Kursu
yaptırma dernekleri, İmam Hatip Liseleri, İlahiyat fakülteleri ve Diyanet’tir.
Yerleştikleri bu değerli kurum ve kuruluşları yozlaştırmak, maksadından
saptırıp kendi habis çıkarlarına hizmet eder hale getirmek için ne gerekiyorsa
yaparlar. En çok işledikleri rezillik ise, memlekete hizmet etmek için
samimiyetle çalışan insanlara iftira atmak, onların moralini bozmak, onları
dinsizlikle suçlamak ve suç ortağı haline getirmektir;
36/9-Dindarımsı İslamcı’nın,
kendisi ve çetesine yönelik habis duyguları hariç, insani denilebilecek hiç
bir duygusu gelişmemiştir. Bundan dolayı
da yaptığı alçaklıklardan asla pişmanlık duymaz. İnsanlık tarihinin gördüğü en
acımasız, en gaddar ve en utanmaz katilleri arasında yer alır;
36/10-Dindarımsı İslamcı;
inançlarıyla, düşünceleriyle, ahlakıyla ve fiilleriyle, her bakımdan ve her
zaman İslam medeniyetinin yozlaştırıcısı ve tahrip edicisidir. Elbette
milletimizin de ana düşmanları arasında yer almalıdır.
Harun Anay/24.8.2013.
---
ATLANTİS ÜLKESİ DİNDARIMSILARININ
DÜŞÜNCE SÖZLÜĞÜ (37)
37-FELSEFE (Dindarımsıya göre felsefe):
37/1-Felsefe, dindarımsının baş
düşmanlarından biridir;
37/2-Bir kişinin dindarımsı olup
olmadığını anlama ölçülerinden biri, felsefeye bakışıdır;
37/3-Dindarımsının hakkında içi boş
sloganlardan başka hemen hemen hiçbir şey bilmediği ya da -dindarımsı felsefeci
taslaklarının yaptığı gibi- bilse bile sürekli istismar ettiği ve maddi
çıkarlarına ahlaksızca alet ettiği bir alandır;
37/4-Dindarımsının bilim ve düşünce
düşmanlığının en iyi görülebileceği alanlardan biri felsefedir;
37/5-Dindarımsı, felsefeye
düşmanlık yaparak bizim düşünme melekelerimizi felc etmek ister; kendisinin
belirlediği alanların dışında insanların akıl yürütmemelerini arzu eder;
37/6-Dindarımsı önemli
sayılabilecek bir medeniyet ve düşünce tarihi bilgisine sahip değildir; bu
cahilliğine rağmen, felsefe düşmanlığı ile dine hizmet etmeyi amaç edinir,
gerçekte ise doğrudan doğruya İslam düşüncesi düşmanlığı yapmaktadır;
37/7-Dindarımsıların felsefe
düşmanlığının bizi nereye götüreceğine dair canlı örnekler vardır. Çoğu felsefe
düşmanı olan Suudi Arabistan gibi körfez ülkeleri, ellerindeki trilyon
dolarlara rağmen onlarca yıldır ne insanlığa ne de genel olarak İslam dünyasına
bilim ve düşünce alanında özgün hiçbir katkıda bulunmamışlardır;
37/8-Bu örneklerden de açıkça
anlaşılacağı üzere, dindarımsının felsefe düşmanlığı bizi Batı medeniyeti ve
düşüncesi karşısında savunmasız bırakmaktadır;
37/9-Bu yüzden, dindarımsı bir
bütün olarak İslam medeniyetinin de düşmanları arasında yer alır;
38/10-Bu özellikleri sebebiyle de
dindarımsının felsefeye bakışı tam bir YOBAZLIK ÖRNEĞİDİR.
38/11-Dindarımsının felsefe
aleyhinde ileri sürdüğü delillerin büyük bir kısmının hiçbir değeri yoktur;
geçmişte yaşamış Gazzali Hazretleri gibi üstatların eleştirilerini kaldırsanız
boş yavalerden başka çiğneyecek bir şeyi kalmaz;
38/12-Dindarımsının felsefe
aleyhinde bulunmak için ileri sürdüğü ayet ve hadislerin tamamı kendi aleyhine
de kullanılabilir. Bundan dolayı sefil amaçlarına hizmet etmesi için ayet ve hadislerin
anlamlarını tahrif etmektedir;
38/13-Dindarımsının felsefeye karşı
çıkma amaçlarından biri de, medenileşmemiş bir toplum arzu etmesidir;
dolayısıyla da bizi yaşadığımız çağın dışına atmak istemektedir;
38/14-Dindarımsı felsefe
düşmanlığında da, her konuda olduğu gibi, samimiyetsizdir. Söz gelimi, tarihi
olarak ve hatta çoğu zaman günümüzde felsefeden ayrı düşünülemeyecek olan
psikoloji ve sosyolojiyi bağrına basmasına rağmen felsefeyi dışlamaktadır. Ya
da felsefeden psikoloji ve sosyoloji gibi alanların çatısı altında bol bol
istifade etmektedir. Buna rağmen de felsefe düşmanlığını sürdürmektedir;
38/15-Bu kadar felsefeye düşman
olmasına rağmen dindarımsının, ister İslam düşüncesi tarihi isterse genel
olarak dünya düşüncesi göz önüne alınsın, FELSEFE ELEŞTİRİLERİ TARİHİNE HİÇBİR
KATKISI BULUNMAMAKTADIR. Dindarımsının bu konuda söylediği sözler ve yazdığı
karalamalar, boş laftan ve bağnazlık hırıldamalarından öteye geçen şeyler
değildir;
Harun Anay/25.08.2013.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.