26 Nisan 2014 Cumartesi

DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-1




DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-1

Başlangıçta Eğitim Fakülteleri bünyesinde açılan, daha sonra İlahiyat Fakülteleri’nin bünyesine dahil edilen, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’ne önümüzdeki yıldan itibaren öğrenci alınmamasına, dolayısıyla da kapatılmasına dair Yüksek Öğretim Kurulu’nun karar aldığı ilan edildi.

Bu kararın duyulması üzerine, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’nde okuyan pek çok öğrencimiz ve bazı meslektaşlarımız ve hocalarımız bu karara karşı çıkmaya ve bu taleplerini çeşitli yollarla ilgililere, sorumlulara ve halkımıza duyurmaya karar verdiler. Ben de, kendimi başlangıçtan itibaren bu grubun içinde kabul ediyorum.

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin kapatılmasına ve bu bölümlerde tahsil gören öğrencilerimizin BAZI HAKLARININ GASP EDİLMESİNE ŞİDDETLE KARŞIYIM. Bu yüzden anılan karara karşı çıkan öğrencilerimiz ve hocalarımız ile birlikte hareket ediyorum. Bu amaçla yazdığım bazı notlarımı aşağıda dikkatlerinize sunuyorum.

Öğrencilerimizin en kısa zamanda haklarına yeniden kavuşmalarını ve bölümlerinin kapatılmasını engellemelerini umuyorum. İnşallah fazla enerji kaybına sebep olmadan bu yanlış karardan geri adım atılır.

Bu konudaki genel ilkem şudur:

ÖĞRENCİLERİMİN HAKLI İSTEKLERİNİN HER ZAMAN YANINDAYIM. Öğrencilerim haklı talepleri için mücadele verirken onları her zaman destekledim, destekliyorum, destekleyeceğim.

Bundan dolayı haklarını elde edinceye kadar, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümü öğrencileriyle birlikte mücadele etmeye kararlıyım.
--

Ülkemizin EN BÜYÜK SORUNLARINDAN BİRİNİN DİN EĞİTİMİ ve ÖĞRETİMİ OLDUĞUNU bilenler, DİKAB'ları korumalı ve geliştirmelidir
---

DİKAB'ı kapatanlara TEK SORUM VAR: 'BESMELE NASIL ÖĞRETİLEBİLİR?' bunun uzmanı var mı bu ülkede? NE ZAMAN YETİŞECEK?
---

DİKAB'lı öğrencilerimiz, bölümlerine sahip çıkarak, ülkemizde ahlak ve din eğitim ve öğretimine de katkıda bulunacaklardır.
---

DİKAB'lı öğrencilerimiz, bölümlerinin kapatılmasını engellerlerse, ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE de katkıda bulunacaklardır
---

DİKAB'lı bütün öğrencilerime: LÜTFEN, bölümlerinize sahip çıkınız. Bunu yaparsanız öğretmenlik mesleğinin saygınlığı artacak.
---

Öğretmenlik mesleğinin ÖNEMİNİ KAVRAYAN herkes, DİKAB'ın KAPATILMASINA KARŞI ÇIKMALI ve öğrencilerimizi desteklemelidir
---

Bütün DİKAB hoca ve öğrencileri, bölümlerinin kapatılmasını engelleyerek DİN, AHLAK ÖĞRETİMİ, EĞİTİMİNE katkı yapacaklardır.

---
Harun Anay/25.04.2014.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.