26 Nisan 2014 Cumartesi

DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-5




DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-5

Başlangıçta Eğitim Fakülteleri bünyesinde açılan, daha sonra İlahiyat Fakülteleri’nin bünyesine dahil edilen, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’ne önümüzdeki yıldan itibaren öğrenci alınmamasına, dolayısıyla da kapatılmasına dair Yüksek Öğretim Kurulu’nun karar aldığı ilan edildi.

Bu kararın duyulması üzerine, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’nde okuyan pek çok öğrencimiz ve bazı meslektaşlarımız ve hocalarımız bu karara karşı çıkmaya ve bu taleplerini çeşitli yollarla ilgililere, sorumlulara ve halkımıza duyurmaya karar verdiler. Ben de, kendimi başlangıçtan itibaren bu grubun içinde kabul ediyorum.

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin kapatılmasına ve bu bölümlerde tahsil gören öğrencilerimizin BAZI HAKLARININ GASP EDİLMESİNE ŞİDDETLE KARŞIYIM. Bu yüzden anılan karara karşı çıkan öğrencilerimiz ve hocalarımız ile birlikte hareket ediyorum. Bu amaçla yazdığım bazı notlarımı aşağıda dikkatlerinize sunuyorum.

Öğrencilerimizin en kısa zamanda haklarına yeniden kavuşmalarını ve bölümlerinin kapatılmasını engellemelerini umuyorum. İnşallah fazla enerji kaybına sebep olmadan bu yanlış karardan geri adım atılır.

Bu konudaki genel ilkem şudur:

ÖĞRENCİLERİMİN HAKLI İSTEKLERİNİN HER ZAMAN YANINDAYIM. Öğrencilerim haklı talepleri için mücadele verirken onları her zaman destekledim, destekliyorum, destekleyeceğim.

Bundan dolayı haklarını elde edinceye kadar, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümü öğrencileriyle birlikte mücadele etmeye kararlıyım.

---
Feylesofluk böyledir işte. Düşünür düşünürsün, turnayı gözünden vurursun. Yani, DİKAB'ı kapatır, öğrencilerini üzersin
---

DİKAB'ın kapatılması ve öğrencilerinin mağdur edilmesi, yetkililer için küçük fakat insanlık için BÜYÜK ADIMDIR
---

Âhhh DİKAB ÖĞRENCİLERİ AHHH.
Siz olmasaydınız varya, şimdi yeryüzünün EN BÜYÜK DEVLETİ BİZ OLURDUK. MAHV ETTİNİZ ÜLKEYİ
---

Şunu anladım: GELECEĞİMİZ DİKAB'ın kapatılmasına bağlı. 21. yüzyılda insanlığa yapacağımız en büyük katkı budur :)
---

Âhhh ahhhh, şu DİKAB ve öğrencileri olmasaydı, şimdiya HERKESDEN ÖNCE AYA ÇIKMIŞTIK. YÜZ FEYLESOF, BİN KAŞİF YETİŞTİRMİŞTİK
---

Aslında DİKAB'ın kapatılmasında geç kalındı, 6 AY önce kapatılsaydı, kesin ülkemize daha çok YAĞMUR YAĞARDI, BARAJLAR DOLAR
---

Acaba diyorum, Almanya'daki DİKAB'lar zamanında kapatılsaydı, 2. dünya savaşında Almanlar yenilmez miydi? Kim bilir?!
---

Belkim Avrupalılar da iktisadi buhranın nasıl çözüleceğini bizden öğreniler: BÜTÜN DİKAPLARI KAPATIRSIN, sorun çözülür
---

Osmanlı Devlet yöneticilerinin aklına şu formül gelseydi devlet yıkılmazdı: DİKAB'ın öğrencilerini mağdur edince iş tamam
---

Meğer memleketin eğitim öğretim sorunlarını çözmek ne kadar kolaymış?! DİKAB' öğrencilerini mağdur ediyorsun, sorun bitiyor.
---

Acaba, DİKAB kapatılınca ve Öğrencileri de mağdur edilince, CARİ AÇIK KAPANACAK MI? Böyle mi düşünüyorlar acep?
---
Yani şimdi, memleketin birinci sorunu DİKAB'ın kapatılması ve öğrencilerinin haklarının yenilmesi öyle mi? Allah Allaaaahhh
---

DİKAB KAPATILINCA ve ÖĞRENCİLERİ MAĞDUR EDİLİNCE, müctehidler mi yetiştireceklerini sanıyorlar acaba? AYIP AYIP
---

DİKAB ÖĞRENCİLERİ KİME NE YAPTI ACABA? Durduk yerde niçin hedef seçildiler? Yoksa, KÜRESEL ISINMA'dan da onlar mı sorumlu?
---

Türkiye'nin yüzlerce, binlerce sorunu var. Sanki en büyük sorun DİKAB'mış gibi onu kapatıyorlar. ALLAH ISLAH ETSİN SİZİ
---

Benden ilgililere tavsiye: 'DİKAB ÖĞRENCİLERİNİ MAĞDURİYETİNE EN KISA ZAMANDA SON VERİNİZ!'

‘Alma mazlumun âhını çıkar âheste âheste’
---

Yetkililere, 'GÖREVDEYKEN HANGİ HİZMETİ YAPTIN?' diye sorulunca, 'DİKAB'I KAPATTIM, ÖĞRENCİLERİNE ZULMETTİM' mi diyecekler?
---

DİKAB'ın DAHA FAZLA GELİŞTİRİLMESİNİ BEKLERKEN KALDIRILMA KARARI ÇIKTI. Bir hoca olarak öğrencilerime ne diyeceğim ben?
---

DİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURUMLARINA operasyon üstüne operasyon yapılmaya çalışılıyor. KİMLER VAR BU İŞLERİN ARKASINDA ACABA?

---
DİKAB ve ÖĞRENCİLERİNİN İŞİNİ YAPACAK BİR bölüm veya topluluk var mı bu ülkede? YOKSA, NİÇİN HAKSIZLIK YAPILIYOR?
---

Ülkemizde, DİKAB ve ÖĞRENCİLERİNİN ALTERNATİFİ VAR MI Kİ bölüm kapatılıyor, öğrenciler mağdur ediliyor?
---

Ülkemizin YÜZLERCE EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNU VARKEN, niye DİKAB ve ÖĞRENCİLERİNE KAFAYI TAKTILAR? HİÇ Mİ İŞLERİ YOK?
---

DİKAB öğrencilerinin haklarının yenilmesi ve bölümlerinin kapatılması, eğitimimize hiçbir yarar sağlamaz
---

DİKAB ÖĞRENCİLERİNİN DESTEKLENMESİ ve bölümlerinin geliştirilmesi gerekirken, engelleniyor. Bu nasıl bir eğitim anlayışı?
---

DİKAB öğrencilerinin MAĞDUR EDİLMELERİ, vicdansızlıktır. ÖĞRENCİLERİMİZİN MÜCADELELERİNİ DESTEKLİYORUM
---

DİKAB'ın kapatılmamalı, geliştirilmeli. ÖĞRENCİLERİ MAĞDUR EDİLMEMELİDİR
---

DİKAB BÖLÜMÜ'nün kapatılması DİN ve AHLAK EĞİTİMİNE ZARAR VERECEKTİR
---

DİKAB öğrencileri sadece kendi haklarını ve bölümlerini değil, GELECEK NESİLLERİN HAKLARINI DA SAVUNUYORLAR
---

Harun Anay/25.04.2014.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.