27 Nisan 2014 Pazar

DİKAB'ın KAPATILMASINI İSTEYENLERE SORUYORUM?





DİKAB'ın KAPATILMASINI ve DİKAB ÖĞRENCİLERİNİN HAKLARININ YENİLMESİNİ İSTEYENLERE veya DİKAB'ın KAPATILMASINI ve ÖĞRENCİLERİNİN MAĞDUR EDİLMESİNİ DESTEKLEYENLERE SORUYORUM

1-Hayatınız boyunca ÖĞRETMEN'in NASIL YETİŞTİRİLECEĞİNE DAİR HERHANGİ BİR KİTAP veya MAKALE OKUDUNUZ MU? Okumadıysanız size ben ne diyeyim kardeşim?

2-Hayatınız boyunca TÜRKİYE'de DİN EĞİTİMİ ve ÖĞRETİMİ ÖĞRETMENLERİNİN NASIL YETİŞTİĞİNE veya YETİŞTİRİLMESİ GEREKTİĞİNE DAİR TARTIŞMALARLA İLGİLİ BİR KİTAP veya MAKALE OKUDUNUZ MU? TARTIŞMALARIN İÇİNDE bulundunuz mu, bu konudaki tartışmaları yakından takip ettiniz mi? Bunları yapmadıysanız size ben ne diyeyim kardeşim?

3-Hayatınız boyunca DÜNYADA ÖĞRETMENİN NASIL YETİŞTİĞİNE veya YETİŞTİRİLMESİ GEREKTİĞİNE DAİR herhangi bir kitap veya makale okudunuz mu? Konuyla ilgili tartışmaları ve literatürü yakından takip ettiniz mi? Bunları yapmadıysanız ben size ne deyiyem kardeşim?

4-Türk eğitim ve öğretim tarihini yakından biliyor musunuz? Bu konudaku sorunları ve tartışmaları biliyor musunuz? Bu konudaki teklifleri biliyor musunuz? Bu konularda bilginiz yoksa ben size ne diyeyim kardeşim?

5-Türkiye'de din eğitimi ve öğretimi tarihini yakından biliyor musunuz? Bu konudaki sorun ve tartışmaları biliyor musunuz? Bu konudaki tekliflerden haberdar mısınız? Bu konularda bilginiz yoksa ben size ne diyeyim kardeşim?

6-Son yüzyıldır ülkemizde yapılan, ÜNİVERSİTE ve YÜKSEK ÖĞRETİM/ÖĞRENİME DAİR TARTIŞMALARDAN HABERDAR MISINIZ? Bu konularda bilginiz var mı? Bu literatürü yakından biliyor musunuz? Bilmiyorsanız ben size ne diyeyim kardeşim?

7-Son yüzyıldır ülkemizde yapılan, YÜKSEK DİN EĞİTİMİ ve ÖĞRETİMİYLE İLGİLİ TARTIŞMALARDAN HABERDAR MISINIZ? Bu konularda bilginiz var mı? Bu litaratürü yakından biliyor musunuz? Bilmiyorsanız ben size ne diyeyim kardeşim?

8-Yüksek İslam Enstitüleri ve ilahiyat fakültelerinin tarihi, gelişim aşamaları ve sorunlarına dair YETERİ KADAR bilgi sahibi misiniz? Bu konuda neler okudunuz? Hangi kaynakları biliyorsunuz? Bu konudaki literatürü yakından takip ettiniz mi? Bu konuda bilgi sahibi değilseniz ben size ne diyeyim kardeşim?

9-PROGRAM GELİŞTİRME ile ilgili ne okudunuz? Ne biliyorsunuz bu konuda? Bilmiyorsanız ben size ne diyeyim kardeşim?

10-İslam ülkelerinde genel eğitim öğretim ve din eğitimi ve öğretimi hakkında ne okudunuz? Bu konudaki literatürü takip ettiniz mi? Sorunlardan haberdar mısınız? Bu konularda bilginiz yoksa ben size ne diyeyim kardeşim?
---

Harun Anay/27.04.2014.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.