26 Nisan 2014 Cumartesi

DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-6




DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-6

Başlangıçta Eğitim Fakülteleri bünyesinde açılan, daha sonra İlahiyat Fakülteleri’nin bünyesine dahil edilen, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’ne önümüzdeki yıldan itibaren öğrenci alınmamasına, dolayısıyla da kapatılmasına dair Yüksek Öğretim Kurulu’nun karar aldığı ilan edildi.

Bu kararın duyulması üzerine, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’nde okuyan pek çok öğrencimiz ve bazı meslektaşlarımız ve hocalarımız bu karara karşı çıkmaya ve bu taleplerini çeşitli yollarla ilgililere, sorumlulara ve halkımıza duyurmaya karar verdiler. Ben de, kendimi başlangıçtan itibaren bu grubun içinde kabul ediyorum.

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin kapatılmasına ve bu bölümlerde tahsil gören öğrencilerimizin BAZI HAKLARININ GASP EDİLMESİNE ŞİDDETLE KARŞIYIM. Bu yüzden anılan karara karşı çıkan öğrencilerimiz ve hocalarımız ile birlikte hareket ediyorum. Bu amaçla yazdığım bazı notlarımı aşağıda dikkatlerinize sunuyorum.

Öğrencilerimizin en kısa zamanda haklarına yeniden kavuşmalarını ve bölümlerinin kapatılmasını engellemelerini umuyorum. İnşallah fazla enerji kaybına sebep olmadan bu yanlış karardan geri adım atılır.

Bu konudaki genel ilkem şudur:

ÖĞRENCİLERİMİN HAKLI İSTEKLERİNİN HER ZAMAN YANINDAYIM. Öğrencilerim haklı talepleri için mücadele verirken onları her zaman destekledim, destekliyorum, destekleyeceğim.

Bundan dolayı haklarını elde edinceye kadar, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümü öğrencileriyle birlikte mücadele etmeye kararlıyım.

---
Değerli arkadaşlarım! Sabırla mücadeleye devam edelim. İstisnasız herkese, her yetkiliye, her fırsıtta derdimizi anlatalım
---

Değerli DİKAB ÖĞRENCİSİ arkadaşlarım!

TELEVİZYONCULARA, RADYOCULARA, GAZETECİLERE, GAZETE YAZARLARINA sorunumuzu anlatan yazılar yazalım
---

Değerli arkadaşlarım! Kendi AİLENİZİN ÜYELERİNE, AKRABALARINIZA ve ÇEVRENİZDE BULUNAN KİŞİLERE de sorunlar anlatılmalı
---

Değerli arkadaşlarım! Herkes bulunduğu il, ilçedeki istisnasız HER SİYASİ PARTİNİN YÖNETİCİLERİNE sorunu anlatmalı, yazmalı
---

Değerli arkadaşlarım! Milletvekillerini, BAŞBAKANLIK'ı, Cumhurbaşkanlığı'nı sorunları anlatan e-mail ve twit yağmuruna tutalım
--

Siyasi partileri, belediyeleri, üniversiteleri, YÖK'ü, MEB'i, TBMM'ni, sorunları anlatan e-mail ve twit yağmuruna tutalım
---

Özellikle MUHALEFET PARTİLERİNİN MERKEZLERİNE, MİLLETVEKİLLERİNE ve TEŞKİLATLARINA, YETKİLİLERİNE e-mail ve twit atalım
---

Meşhur YAZARLARA ve GAZETECİLERE, her gün sorunları anlatan e-mail ve twit atalım.
---

MAHALLİ düzeyde yayın yapan gazetelere, tv.lere ve radyolara SORUNLARI ANLATAN e-mail'ler gönderelim, twit'ler atalım.
---

TBMM'nin MİLLİ EĞİTİM KOMİSYONU'nu ve üyesi olan milletvekillerine e-mail ve twit atalım
---

EĞİTİMCİ, öğretmen, üniversite hocası ve ilahiyat mezunu MİLLETVEKİLLERİNE e-mail ve twit gönderelim
---

Cumhurbaşkanı, TBMM Başkanı, Başbakan, Milli Eğitim Bakanı, YÖk Başkanı, Yök üyelerine e-mail ve twit gönderelim.
---

DİKAB'lı öğrencilerime çiçek buketi gönderiyorum. Haklarını geri almaları ve bölümlerinin kapanmaması dileğiyle. Selamlar.
---

Diyelim ki DİKAB'ı kapattılar, YERİNE NE KOYACAKLAR? Yerine koyacakları DİKAB7dan daha mı iyi?
---

Niçin sürekli ve KEYFİ BİR BİÇİMDE, ülkemizde din eğtimi-öğretimi ve öğrencilerimizle oynanıyor, bunun bir izahı var mı?
---

DİKAB'ı kapatmak ve öğrencilerini mağdur etmek, HÜKÜMETİMİZİN 2023 PERSPEKTİFİ İÇİNDE VAR MI ACABA?
---

Acaba diyorum, DİKAB'ın kapatılması ve öğrencilerinin mağdur edilmesiyle, ÖLÜMSÜZLÜK İLACI BULUNACAK MI? kim bilir?!

---
Harun Anay/25.04.2014.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.