20 Nisan 2014 Pazar

DİKAB'a DAİR ZARURİ AÇIKLAMA




DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ BÖLÜMLERİ ASLA KAPATILMAMALIDIR

---
DİKAB ve ÖĞRENCİLERİ Hakkında ZARURİ AÇIKLAMA

İlahiyat ÖĞRENCİLERİNİN FORMASYON DERSLERİNİ Lisans Döneminde ALMALARINA DAİR Verdikleri MÜCADELEYE Daha Önce DESTEK OLMUŞTUM.

Buradan hareketle, SANKİ Daha Önce DİKAB'ın Kapatılmasını İstiyormuşum Gibi Bir İntiba Doğduğu Anlaşılıyor.

Ben DİKAB'ın kapatılmasını hiçbir zaman istemedim, savunmadım.

Öğrencilerimin formasyon mücadelesine destek verirken taleplerimi defalarca yazdım ve şunları savundum:

1-İlahiyat öğrencilerinin lisans döneminde öğretmenlik derslerini almalarına imkan tanınmalı;

2-Esasen, kabiliyet, bilgi vb. hususiyetler dikkate alınarak öğretmenlik derslerini almak başka fakültelere ve bölümlere de açık hale getirilmeli;

3-İlahiyat öğrencilerine formasyon vb. haklar tanınırken, DİKAB'ın ve ÖĞRENCİLERİNİN HAKLARI KORUNMALI, AVANTAJLARI DEVAM ETTİRİLMELİ. Bu bölümlerde okuyan öğrencilerimiz HİÇBİR ŞEKİLDE MAĞDUR EDİLMEMELİ, AVANTAJ KAYBINA UĞRAMAMALI;

4-İlahiyat öğrencilerinin sahip oldukları iş bulma gibi avantajlara, gerekli şartları yerine getirmeleri ve gerekli dersleri almaları halinde, DİKAB öğrencileri de sahip olabilmeli.

---
DİKAB kapatılmasın. Kapatılmamalıdır. Bu bölümlerin öğrencileri ve hocaları kendi bölümlerine sahip çıkma hususunda daha etkin olmalıdırlar. Aksi takdirde kapanın elinde kalıyor.

Bu ülkede, HER İSTEYENİN HER İSTEDİĞİNİ keyfine göre YAPAMADIĞINI, YAPAMAYACAĞINI GÖSTERMEMİZ GEREKİYOR.
---

Harun Anay/20.04.2014.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.