29 Nisan 2014 Salı

İLAHİYATÇI’larla İlgili KEŞKE’lerim




İLAHİYATÇI’larla İlgili KEŞKE’lerim

---

KEŞKE'lerim:

1-Keşkem şu sıralar İLAHİYAT HOCASI veya ÖĞRENCİSİ olabilseydim de DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ ÖĞRENCİLERİNİ iyi yetişmedikleri için veya Arapça bilmedikleri için KÜÇÜMSEYEBİLSEYDİM.

Zamanını kaçırdım malesef. Keşkem, ah keşkem bunu yapabilseydim. Bunu becerebilmek KİM BİLİR BANA NE KADAR MUTLULUK VERİRDİ.
---

KEŞKE'lerim:

2-Bazı ilahiyat hoca ve ilahiyat bölümü öğrencileri FEREZDAK gibi, SİBEYH gibi, Feruzabadi gibi, yahut TAHA HÜSEYİN veya TEVFİK el-Hakim gibi, ya da Necip Mahfuz gibi Arapça BİLDİKLERİNİ İMA EDEREK, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümü (:DİKAB) öğrencilerini KÜÇÜMSÜYORLAR, ONLARI ADAM HESABINA ALMIYORLAR.

Ahhhh ahhhh keşkem ben de onlar kadar Arapça bilseydim. Keşkem bilseydim de sadece DİKAB öğrencilerine değil, karıncalara ve kuşlara da bilgimle HAVA ATABİLSEYDİM, TAFRA SATABİLSEYDİM.

Benden geçti malesef. Bir daha dünyaya gelirsem, kesin ilk yapacağım iş bu olur.
---

KEŞKE'lerim:

3-Keşkem, bazı ilahiyat hocaları ve ilahiyat bölümü öğrencileri gibi ben de, İKİ YAŞINDAKİ DEVENİN SAĞ ARKA AYAĞININ İÇ TARAFINDAKİ BEYAZ KILLARIN ALT TARAFINDAKİ NASIR'ın ARAPÇA'sının ne olduğunu bilseydim. Ahhhh ahhhh keşkem keşkem bilseydim.

Bu bilgi ile neler yapmazdım neler?!

En azından bu bilgi ile, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğrencilerini bilgisizliklerinden dolayı baskı altına alır onları analarından doğduklarına pişman ederdim.

Kaçırdım o günleri malesef. İnşallah ikinci dünyaya gelişimde ilk işim bu kutsal bilgiye sahip olmak olacak. Sabırsızlıkla bekliyorum.
---

Keşke'LERİM:

4-Bu kadar yıldır okur yazarım, bir türlü BAZI İLAHİYAT HOCALARI ve ilahiyat bölümü öğrencileri kadar ilimde derinleşemedim. Nasıl derinleştiklerini merak edip inceledim. Tetkik neticesinde gördüm ki, herşeyden önce hiçbir şey bilmesen de, bilimden ve yöntemden hiç nasibin olmasa da, ne tarihten ne zamanımızdan haberdar olmasan da, MEVCUT UYDURUK ARAPÇA ve DİNİ İLİMLER BİLGİN İLE hava atmayı öğreneceksin. Bunu önce, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ ÖĞRENCİLERİNE tatbik edeceksin. Büyük adam olmanın İLK ŞARTI BUDUR.

Keşkem ben de bunu yapabilseydim. Keşkem bu kadar derin alim olabilseydim.

Keşkem, ahkhhhh keşkem..
---

KEŞKE'lerim:

5-Malesef çok geç öğrendim. Bir kerre böyyük ilahiyat hocası namını kazanmak ve karizmatik ilahiyat öğrencisi olmak için, EN AZINDAN köşeye sıkıştırılmış kedi kadar AYIN ÇATLATMAYI BİLMEK LAZIM. Bugün Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümü (:DİKAB) Öğrencilerini bu konuda denemeye tabi tuttum, hiçbiri beceremedi. Anladım ki, ilahiyatçı böyyüklerimiz ve tosun öğrencilerimiz DİKAB öğrencilerini hafife almakta haklıymışlar. Ayın çatlatamayan öğrenciye öğrenci denmez, hele ilahiyatçı hiç denmez. Oh olsun keratalara, Şeytan azabda gerek.

Keşkem ben de anılan ilahiyatçı böyyüklerimiz ve öğrencilerimiz kadar AYIN ÇATLATMAYI BECEREBİLSEYDİM.

Böyle ayın çatlatamadıktan sonra bu dünya yaşamaya değmez bence.

İÇELİM ABİ..
---

Harun Anay/29.04.2014.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.