26 Nisan 2014 Cumartesi

DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-3




DİKAB ÖĞRENCİLERİNE DESTEK YAZILARI-3

Başlangıçta Eğitim Fakülteleri bünyesinde açılan, daha sonra İlahiyat Fakülteleri’nin bünyesine dahil edilen, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’ne önümüzdeki yıldan itibaren öğrenci alınmamasına, dolayısıyla da kapatılmasına dair Yüksek Öğretim Kurulu’nun karar aldığı ilan edildi.

Bu kararın duyulması üzerine, DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ BÖLÜMLERİ (:DİKAB)’nde okuyan pek çok öğrencimiz ve bazı meslektaşlarımız ve hocalarımız bu karara karşı çıkmaya ve bu taleplerini çeşitli yollarla ilgililere, sorumlulara ve halkımıza duyurmaya karar verdiler. Ben de, kendimi başlangıçtan itibaren bu grubun içinde kabul ediyorum.

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümlerinin kapatılmasına ve bu bölümlerde tahsil gören öğrencilerimizin BAZI HAKLARININ GASP EDİLMESİNE ŞİDDETLE KARŞIYIM. Bu yüzden anılan karara karşı çıkan öğrencilerimiz ve hocalarımız ile birlikte hareket ediyorum. Bu amaçla yazdığım bazı notlarımı aşağıda dikkatlerinize sunuyorum.

Öğrencilerimizin en kısa zamanda haklarına yeniden kavuşmalarını ve bölümlerinin kapatılmasını engellemelerini umuyorum. İnşallah fazla enerji kaybına sebep olmadan bu yanlış karardan geri adım atılır.

Bu konudaki genel ilkem şudur:

ÖĞRENCİLERİMİN HAKLI İSTEKLERİNİN HER ZAMAN YANINDAYIM. Öğrencilerim haklı talepleri için mücadele verirken onları her zaman destekledim, destekliyorum, destekleyeceğim.

Bundan dolayı haklarını elde edinceye kadar, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Bölümü öğrencileriyle birlikte mücadele etmeye kararlıyım.
---

İLKOKUL ÇOCUKLARINA din ve ahlak öğretim ve eğitimini uzman öğretmenler vermelidir. DİKAB ÖĞRENCİLERİ bu görevi yapabilir
---

İLKOKUL ÇOCUKLARINA DİN ve AHLAK ÖĞRETİMİ ve EĞİTİM VEREBİLECEK TEK BÖLÜM olan DİKAB'ın kaldırılması BÜYÜK YANLIŞTIR
---

DİKAB ÖĞRENCİLERİNİN haklarının korunması ve geliştirilmesi gerekir. DİKAB BÖLÜMÜ de mutlaka devam etmelidir
---

DİKAB'ın devam etmesi ve öğrencilerinin desteklenmesi, DİN ve AHLAK EĞİTİM-ÖĞRETİMİNİN KALİTESİNİ ARTTIRACAKTIR.
---

DİKAB'ın kapatılmasına ve öğrencilerinin haklarının yenilmesine karşı çıkan herkesi kutluyorum. İnşallah başarılı olacaklar
---

DİKAB'ın kapatılmasına ve kendi haklarının çiğnenmesine karşı çıkan ÖĞRENCİLERİMİZİ KUTLUYORUM. Onlarla iftihar ediyorum
---

DİKAB'lı öğrencilerimizin HAK MÜCADELESİ hepimize örnek oluyor. DEĞERLİ ARKADAŞLARIM kutluyorum, mücadeleye devam ediniz
---

DİKAB'lılar! Bölümünüzün kapanmasına ve haklarınızın yenilmesine karşı çıkarak SİZDEN SONRAKİLERE BÜYÜK ÖRNEK OLUYORSUNUZ
---

DİKAB'lılar! Bölümünüzün kapanmasına ve haklarınızın yenilmesine karşı çıkarken, küçücük çocukların HAKLARINI SAVUNUYORSUNUZ
---

DİKAB öğrencileri bölümlerinin kapatılmasına karşı çıkarken, ehil kişilerin yeni nesillerii yetiştirmesini istiyorlar
---

DİKAB öğrencilerinin mücadelesi, DİN ve AHLAK EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ MÜCADELESİDİR.
---

DİKAB öğrencileri ne istiyor? İKİ ŞEY: 1-Haklarının yenilmemesini; 2-BÖLÜMLERİNİN KAPATILMAMASINI. İkisi de HAK MÜCADELESİ
---

HAK MÜCADELESİ VEREN SEVGİLİ DİKAP ÖĞRENCİLERİNE! Sizin için şimdilik elimde sadece bu güller var :)
---

Haklarınızın yendiğini ve bölümünüzün kapatılmasının yanlışlığını Siyasi partilerin İL ve İLÇE YÖNETİCİLERİNE YAZMALISINIZ
---

Arkadaşlarımız haklarının yendiğini ve bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını BÜTÜN BELEDİYE BAŞKANLARINA YAZMALI
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini ve bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını istisnasız HERKESE DUYURMALI
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini ve bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını bütün MİLLETVEKİLLERİ'ne YAZMALI
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini ve bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI'na yazmalı
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini ve bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını BÜTÜN DERNEK ve VAKIFLARA YAZMALI
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini ve bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını bütün İLAHİYAT DEKANLARINA YAZMALI
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini ve bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını BÜTÜN İLAHİYAT HOCALARINA YAZMALI
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini, bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını SİYASİ PARTİ Yöneticilerine yazmalı
---

DİKAB’lı arkadaşlarımız haklarının yendiğini, bölümlerinin kapatılmasının yanlışlığını GAZETELERE ve yazarlarına da yazmalı
---
Harun Anay/25.04.2014.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.