10 Haziran 2014 Salı

BLOG ARKADAŞLARIMA ve TAKİPÇİLERİME DUYURU


BLOG ARKADAŞLARIMA ve TAKİPÇİLERİME DUYURU


Rabbım kısmet ederse, bundan sonraki günlerde bu sayfada çok daha fazla paylaşımlarda bulunacağım. Lütfen takip etmeye ve okumaya devam ediniz.

Sizlerin ilgisini çekecek, öğrenmenize ve düşünmenize yardımcı olacak bilgileri bu sayfada daha çok paylaşacağım.

Hayatımın her alanında ve her anında olduğu gibi bu sayfada da, her şeyi ÖNCE KENDİME SÖYLÜYORUM, kendim için yazıyorum, kendime nasihat ediyorum. Dolayısıyla önce kendim öğrenmeye ve düşünmeye çalışıyorum, önce kendim ahlaken olgunlaşmaya çalışıyorum.

Sonra, sizlere veya beni okuyanlara ve dinleyenlere hitap ediyorum.

Benimkisi, bir yolculuk: Düşünme ve düşündürme, öğrenme ve öğretme, ahlaken olgunlaşma ve olgunlaşacak olanlara yardım etme yolculuğu.

Dualarınızla bir milim de olsa yol almak beni mutlu edecektir.

---

Harun Anay/11.06.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.