26 Haziran 2014 Perşembe

SİZLERE ÇİÇEK GÖNDERİYORUM


SİZLERE ÇİÇEK GÖNDERİYORUM

---

Bütün mazlumlara, bütün hakikati arayanlara, bütün Hak Dostları'na, düşüncelerini Allah'tan başka kimseden korkmadan haykıran herkese gönderiyorum. 

SELAM OLSUN SİZLERE.





---

Açık veya gizli bir şekilde, blog, twitter  ve facebook sayfalarımdaki yazılarımı okuyanlara gitsin. 

Selam olsun sizlere.




 ----

 Bu çiçekleri de SANA/SİZE gönderiyorum. 

KORKMA DOSTUM! 

DÜŞÜNMEKTEN KORKMA! 

KONUŞMAKTAN KORKMA! 

YAZMAKTAN KORKMA! 

TARTIŞMAKTAN KORKMA! 

HAKİKATİ HAYKIRMAKTAN KORKMA! 

MÜCALEDE ETMEKTEN KORKMA! 

Zalimlerin sahte güçlerinden korkmak, ZİLLET'in TA KENDİSİDİR, KORMA! 

ASLA KORKMA! 

BU DÜNYAYA ONDAN BUNDAN KORKMAK İÇİN GELMEDİK, KORKMA!





 ----

 Bu çiçeği de, ALLAH'ın lütfettiği güzellikleri tadabilenlere gönderiyorum. 

Rabb'ımıza BİNLERCE ŞÜKÜR, MİLYONLARCA ŞÜKÜR, TRİLYONLARCA ŞÜKÜR Kİ ÇİÇEKLERİ YARATTI, BİZE ÇİÇEKLERİ KOKLAMA DUYGUSU VERDİ, ÇİÇEKLERİ GÖRECEK GÖZ VERDİ, ÇİÇEKLERLE ARKADAŞ OLACAK GÖNÜL VERDİ, ÇİÇEKLER ÜZERİNDE DÜŞÜNECEK AKIL VERDİ. 

ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK, ÇİÇEK.




---

Harun Anay/26.06.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.