10 Haziran 2014 Salı

DİKAB-DİN FELSEFESİ Final NOTLARI-3




DİKAB-DİN FELSEFESİ Final NOTLARI-3

M.Ü. Eğitim Fakültesi, 2013-2014 Öğretim Yılı Bahar Dönemi

DİN KÜLTÜRÜ ve AHLAK BİLGİSİ ÖĞRENCİLERİ

DİN FELSEFESİ-Dönem Sonu (Final) Sınav Notları






----

NOTLAR:
1-Bahar dönemi final notlarının kesin hali, bys ve fakültemiz öğrenci işlerine teslim edilen çıktılarda yer alacaktır; burada ilan edilen notlar hiçbir şekilde resmi belge olarak kullanılamaz;

2-Bütünlemeye kalan öğrenci arkadaşlarımın finalde sorumlu oldukları yerlere çalışmalarını rica ediyorum; başka bir deyişle, ek sorumluluk alanı bulunmamaktadır;

3-Dersime gösterdikleri ilgi, iyi niyetleri, çalışkanlıkları, güzel arkadaşlıkları, bana gösterdikleri saygı ve sevgi ile benim için çok öğretici olan ders sırasındaki tartışmalara katkılarından dolayı DİN FELSEFESİ DERSİME katılan bütün öğrenci arkadaşlarıma teşekkür eder, bundan sonraki hayatlarında başarılar dilerim. Allah hep sizlerle olsun, yüzünüz gülsün, gözleriniz ışıldasın. SİZLERİ ÇOK ÇOK ÖZLEYECEĞİM. Lütfen unutmayınız: ‘Bu evrende sizin seven biri var’
DİKAB ÖĞRENCİLERİNE OLAN SEVGİMİ ve SAYGIMI BİLİYORSUNUZ; bölümünüz kapatılsa da sizler benim gözümün nurusunuz.

Yaşasın DİKAB ve DİKAB ÖĞRENCİLERİ!

Harun Anay/10.06.2014

harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.