6 Ocak 2015 Salı

ÂŞIK'a NASİHAT KÂR ETMEZ


ÂŞIK'a NASİHAT KÂR ETMEZ

---

'ÂŞIKLIK İLE MÜLK, ORTAKLIK KABUL ETMEZ'

Türk Atasözü
---

'ÂŞIK'la DELİ'nin FARKI: BİRİ GÜLMEZ, ÖTEKİ AĞLAMAZ'

Türk Atasözü
----

'ÂŞIK OLAN, KÖR'dür'

Türk Atasözü
---

'ÂŞIK OLAN, KARDA GEZER; İZİNİ BELLİ ETMEZ'

Türk Atasözü
---

'ÂŞIK, İŞİTTİĞİNİ ÇAĞIRIR'

Türk Atasözü
---

'ÂŞIK DÜNYA'yı, MAŞUKA'sının AYNASI SANIR'

Türk Atasözü

-Maşuka: Aşık olunan kadın
---

'ÂŞIK İLE MOLLA'nın ARASI İYİ OLMAZ'

Türk Atasözü
----

'ÂŞIK, ÂLEM'i KÖR; DÖRT TARAFINI, DUVAR SANIR'

Türk Atasözü
----

'ÂŞIK'ın GÖNLÜ, DAĞLAR YIKAR'

Türk Atasözü
---

"ÂŞIK'a, 'NİÇİN AĞLARSIN?' Demişler, 'GÜLMEMEK İÇİN' DEMİŞ"

Türk Atasözü
---

'ÂŞIK'a YA SABIR, YA SEFER GEREKTİR'

Türk Atasözü
---

'ÂŞIK'a NASİHAT KÂR ETMEZ'

Türk Atasözü
---

'ÂŞIK'a BAĞDAT IRAK DEĞİLDİR'

Türk Atasözü
---

İŞTE HİÇ UNUTMAMAMIZ GEREKEN MÜKEMMEL ÜSTÜ BİR SÖZ. Hergün karşılaşıyoruz böyleleriyle. Keşke bu sözü daha önceden bilseydim, bazı bireylerin tavır ve sözlerine şaşırıp boşuna kendimi paralamazdım

'ARSIZ'ın GÖZÜ YAŞLI OLUR'

Türk Atasözü
----

VALLA BU SÖZÜN DOĞRULUĞUNU HAYATIM BOYUNCA TECRÜBE ETTİM ve bu söze uygun yaşamaya çalıştım, çalışıyorum. KEŞKE BEN SÖYLEYEBİLSEYDİM BÖYLE BİR SÖZÜ, malesef daha önce söylenmiş :)

'BAŞKASI'na BEL BAĞLAYAN, BEL AĞRISI'ndan KURTULAMAZ'

Türk Atasözü
---

'BİR İYİ ŞARAP, BİR DİLBER AVRAT, İKİ TATLI ZEHİR'dir'

Türk Atasözü
---

Harun Anay/05.01.2015
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.