5 Ocak 2015 Pazartesi

DR. ÖZER ODABAŞI


DR. ÖZER ODABAŞI

---

Önceki gün Hakk'a yürüyen Dr. ÖZER ODABAŞI'na Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun. Değerli Hanımı Meslektaşım Doç.Dr. Fatma Odabaşı ve çocuklarına başsağlığı diliyorum, Allah kendilerine sabır ihsan etsin.

---
Değerli dostum ve sevgili kardeşim DR. ÖZER ODABAŞI'nın Hakk'a yürüdüğünü duymak benim için gerçek bir şaşkınlık oldu; içim cız etti; çok üzüldüm. Yunus'un genç iken ölenleri gök ekin'i biçmeye benzetmesi meğer çok doğruymuş.

ÖZER ODABAŞI HOCAMIZA, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Değerli ailesine, meslektaşım Doç.Dr. Fatma Odabaşı Hanımefendi'ye ve hepimize Rabbım sabırlar ihsan etsin.

'Hepimiz O'ndan geldik, O'na döneceğiz' ayetini hatırlamaktan başka, malesef elimden bir şey gelmiyor. Demek böyleymiş, ölüm genç yaşlı dinlemez imiş. Bunu bir kez daha anlamış olduk.

ÖZER BEY KARDEŞİMİZ Rabbı'na kavuştu. Bize düşen ona dua etmek. Çaresiziz, çaresiziz, çaresiziz vesselam.
---

Harun Anay/02.08.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.