5 Ocak 2015 Pazartesi

TETİKTE OLMALIYIZ

TETİKTE OLMALIYIZ
---

SÜREKLİ TETİKTE OLMALIYIZ, PUSU'da BEKLEMEKTEDİRLER!

HAKİKİ ve SAHİH DİN ALİMLERİNİ, İLAHİYATÇILARI, DİN UZMANLARINI ve DİN HİZMETKARLARINI İSTİSNA EDEREK ve böylelerine her zaman hürmet ve sevgi duymamımız gerektiğini ve onların sayısının çoğalması için dua etmek lüzumunu vurgulayarak yazıyorum:

TV'lerde, üniversitelerde, ilahiyat fakültelerinde, konferans salonlarında, internet sitelerinde, yolda sokakta ÖYLE din bezirganı DİN KARGALARI VAR ki, onları DİNLEYİNCE ve onların rezil yazılarını okuyunca BENİM İMANIM ZAYIFLIYOR. Bir müddet kendimi toplarlayamıyorum, Bu sefillerin kötü etkilerine maruz kalmamak ve onların etkisinden kurtulmak için bulduğum yollar şunlardır:

Böyle DİN KARGALARI'nın KİMLİKLERİNİ TESPİT EDİNCE ve öyle oldukları bende kesin kanaat haline gelince, ONLARIN HİÇBİR KONUŞMASINI DİNLEMİYORUM, HİÇBİR YAZISINI OKUMUYORUM, onların hiçbir konuşma ve yazısını ciddiye almıyorum, onların hiçbir filinin samimiyetine inanmıyorum, ONLARLA BİRLİKTE HİÇBİR MECLİSTE BULUNMAMAYA ÇALIŞIYORUM. Özel bir sebebi yoksa, böyle kargaların hiçbir sözünü, yazısını veya fiilini, SÖVMEK İÇİN BİLE MUHATAP ALMIYORUM. Onları, YOKLUK'a mahkum ediyorum.

Böyle din bezirganı yaratıklar, Mikrop gibidirler, vücudunuz ne kadar dirençli olursa olsun, etkileyebilirler; olmadı sinsice pusuya yatarlar, vücut zayıflayınca saldırıya geçip sizi hastalandırırlar.

AMAN DİKKAT, AMAN AMAN AMAN!
---
Harun Anay/19.09.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.