18 Ocak 2015 Pazar

SINAV KAĞIDI OKUMAK

SINAV KAĞIDI OKUMAK
---
Sinav kağıdı okumak: Bu dunyada cehennemi tatmak’tır.
--
Felsefe Tarihi ikinci ogretim sinav kagitlarini okudum. Buyuk kismi iyi degil. Butunlemeye kalan cok kisi var. Vizede yuksek not alanlardan cogunun durumlari perisan. 
---
Vize sonrasindaki dersleri Luther, protestanlik ve enduljans uygulamasina ayirdim. Sordugum soruya az ogrenci cevap verebilmis.

Hocalik anlamsizlasiyor bazen. En iyisi Bati`ya sovmek, cunku ancak bunu yaparsam rahatlayabilirim :)
---
Pek cok ogrencimiz, engizisyon ile enduljansi biribirine karistirmis.
---
Şerefsiz siyonistler olmasaydi sinav kagidi da olmazdi, ben de rahatlardim.

Kahrolsun siyonizm!

Kahrolsun Bati emperyalizmi!

---
Aslında, SINAV KAĞIDI OKUMAK, HEM CEHENNEMİ HEM DE CENNETİ AYNI ANDA YAŞAMAK SANKİM.

Üslubu, düşüncesi, bilgileri, mantığı, yazısı ve planı düzgün onlarca öğrenci'nin kağıtlarını okumak büyük zevk. Böyle öğrencileri ve kağıtlarını okurken öğretmen olduğum ve onların hocası olduğum için şükrediyorum.

Üslubu, düşüncesi, bilgileri,mantığı, yazısı ve planı PERİŞAN, DAĞINIK, NE DEDİĞİ BELLİ OLMAYAN, DÖRT SAYFA YAZIP HİÇBİR ŞEY SÖYLEMEYEN, BİR ÇUVALIN İÇİNE BİNLERCE PİRİNCİ ve KUM'u DOLDURUP BANA AYIKLATAN öğrenci'nin kağıdını okumak CEHENNEM GİBİ.
---

Harun Anay/18.01.2015
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay

---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.