5 Ocak 2015 Pazartesi

KAPALI AĞIZA, SİNEK GİRMEZ


KAPALI AĞIZA, SİNEK GİRMEZ

---

'İLİM, SARIK'la ELDE EDİLEMEYEN BİR HAZİNE'dir'

Türk Atasözü
---

'AÇ KARIN, KATIK İSTEMEZ; UYKU, YASTIK İSTEMEZ'

Türk Atasözü
----

'DOĞRU YOL, USANDIRIR, AMA SELAMET'tir'

Türk Atasözü
---

'KANAAT, NEFS'in YULARIDIR'

Türk Atasözü
---

'KÖPEK'e: 'GÜNDE KAÇ TAŞ YERSİN?' Diye Sormuşlar; 'VELED-İ ZİNA'sına BAĞLI' Demiş'

Türk Atasözü
---

'KENDİN GİBİ ADAM ARARSAN, AYNA'ya BAK!'

Türk Atasözü
---

'KENDİM ETTİM, KENDİM BULDUM DÜNYASI'

Türk Atasözü
---

'KESE'ye DANIŞ, PAZARLIK'a SONRA GİRİŞ!'

Türk Atasözü
---

'KISMET, GÖK'ten ZEMBİLLE İNMEZ'

Türk Atasözü
---

'KİM, ÖVERSE KENDİSİNİ, KURT YESİN DERİSİNİ'

Türk Atasözü
---

'KİMİ BAL'ı YER, KİMİ'ni ARI SOKAR'

Türk Atasözü
---

'KİME İYİLİK ETTİYSEN, KENDİNİ ONDAN SAKIN'

Türk Düşüncesi
---

'KİMİNLE GEZERSEN, ONUNLA ANILIRSIN'

Türk Atasözü
---

'ELİ'yle EDEN KURTULUR, DİLİ'yle EDEN KURTULMAZ'

Türk Atasözü
---

'HÜNER, SAHİBİNİ AZİZ EDER'

Türk Atasözü
---

'İYİ EVLAT, ANA BABA'yı VEZİR EDER; KÖTÜSÜ REZİL EDER'

Türk Atasözü
---

'KAPALI AĞZA, SİNEK GİRMEZ'

Türk Atasözü
---

'KOMŞU, KOMŞU'nun KÜLÜNE MUHTAÇTIR'

Türk Atasözü
---

'KONUK'un RIZKINI, ALLAH VERİR'

Türk Atasözü
---

'BEŞ PARMAK, DÜZ OLMAZ'

Türk Atasözü
---

'BENİ, BİRİ YİYECEKSE, TİLKİ YİYECEĞİNE ARSLAN YESİN'

Türk Atasözü
---

'BELA'ya SABRETME'dir ALEM'de HÜNER'

Türk Atasözü
---

Harun Anay/04.01.2015
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.