8 Ocak 2015 Perşembe

SELEFİLİK, NEYİMİZ OLUR?


SELEFİLİK, NEYİMİZ OLUR?
---
Canım ülkemin canım düşünürleri, PARİS'teki KATLİAM DOLAYISIYLA, YENİ BİR İSLAM ANLAYIŞININ GELİŞTİRİLMESİNİ ve BU KONUDA ANADOLU İSLAMI'nın için biçilmiş kaftan olduğunu savunuyorlar.

SEVİYORUM ABİ, SEVİYORUM ÜLKEMİN DÜŞÜNÜRLERİNİ, SEVİYORUM ÜLKEMİN BİLGİNLERİNİ ve STRATEJİSTLERİNİ.

Unuttuğumu sanmayın: BU TARTIŞMALARDA İLAHİYATÇILAR ve DİN UZMANLARI HARİÇ, HERKES KONUŞUYOR; hem konuşanları hem de ilahiyatçıları ve din uzmanlarını da seviyorum.

Hiçkimse beni bu büyüklerimizi sevmekten alıkoyamaz. Ölümüne seviyorum onları.
---
HER TARTIŞMADA ÇÖZÜMÜ BİNLERCE YIL ÖNCESİNE ve SONRASINA HAVALE EDEN DÜŞÜNÜRLERİMİZİ SEVİYORUM ABİ, SEVİYORUM ÜLKEMİN DÜŞÜNÜRLERİNİ.

Bu ülkenin düşünürlerinin ve bilim adamlarının UFKU, MAŞALLAH ve BAREKALLAH, BİNLERCE YILI KUŞATIYOR.

HİKAYEMİZ TAM DA BUDUR İŞTE: Burnunun dibini göremeyenler, BURÇLAR'dan harektle GELECEĞİ TAHMİN ETMEYE ÇALIŞIYORLAR.
----
SELEFİ, RADİKAL ve VAHHABİ HAREKETLERE KARŞI YENİ BİR DİN ANLAYIŞI ARAYANLAR, yeni din anlayışının KURULDUĞUNDAN HABERLERİ BİLE YOK.

YENİ DİN ANLAYIŞIMIZ ÇOKTAAANNN KURULDU, UYGULANIYOR. GELECEĞİMİZİ bu anlayış kuracak.

NEDİR YENİ DİN ANLAYIŞI?:
Prof.Abuziddin Berberoğlu'nun, eniklerinin ve beslemelerinin İCTİHATLARIYLA KURULAN YENİ DİN ANLAYIŞI; SELEFİ, RADİKAL ve VAHHABİ HAREKETLERE KARŞI EN BÜYÜK ALTERNATİF'tir.
---
CANIM BENİM. İlahiyat fakülteleri'nden FELSEFE DERSLERİ'ni KALDIRMAK İSTEYENLER KİMLERDİ?
Kesinlikle VAHHABİ ZİHNİYETLİ, TALİBAN ZİHNİYETLİ SELEFİLER idi.
Peki, NASIL OLDU DA İLAHİYAT FAKÜLTELERİ'nin MÜFREDATINA BİLE MÜDAHELE EDECEK HALE GELDİLER?

Peki canın benim, İLAHİYAT FAKÜLTELERİ'nden FELSEFE DERSLERİ'ni KİMLER KALDIRMAK İSTEDİ, KİMLER DESTEKLEDİ BU TUZAĞI ve hala bu amaca ulaşmak için PUSU'da YATANLAR KİMLER?
----
SELEFİLİK'e KARŞI ÇIKANLAR'a ve SELEFİLİK SORUNUN ÇÖZÜMÜNÜ KOLAY SANANLAR'a SORALIM:
1-Türkiye'de FIKIHÇILAR'ın çoğunun FIKIH ve DİN ANLAYIŞI İLE selefilik arasındaki ilişki üzerinde düşündünüz mü?;
2-Türkiye'deki İSLAMCILIK ile VAHHABİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ HAKKINDA BİLGİNİZ VAR MI?;
3-Türkiye'deki İSLAMCILIK'ı, VAHHABİ SERMEYASİ'nin desteklediğini biliyor musunuz?;
4-Türkiye'deki BAZI DİN HİZMETİ YAPAN VAKIFLAR'ın ve bazı DERNEKLER'in VAHHABİ SERMAYESİ ile ilişkisi var mıdır?;
---

AÇIKÇA SORALIM:

Türkiye'deki BAZI SİYASETÇİLER'i ve BAZI SİYASİ PARTİLER'i VAHHABİ SERMAYESİ DESTEKLİYOR MU, DESTEKLEMİYOR MU?

Bu soruya cevap veremezsek, SELEFİLİK TARTIŞMALARININ ÇOĞU BOŞA GİDER. Haberiniz olsun.
---
EN AÇIK SORUYU SORALIM:

Dindarımsı SİYASETÇİLER'in, dindarımsı İDARECİLER'in, dindarımsı VAKIFLAR'ın, dindarımsı DERNEKLER'in, dindarımsı DİNİ GRUPLAR'ın, VAHHABİ SERMAYESİ ve SELEFİLİK İLE İLİŞKİSİ NEDİR?
Zor soru, değil mi canım benim? EN ZOR SORULARI YA DELİLER, ya da VELİLER SORARMIŞ 
----
EN YAMAN SORUYU SORAYIM:

Dindarımsılar'ın FETVACISI Prof. ABUZİDDİN BERBEROĞLU ile ENİKLERİ'nin VAHHABİ SERMAYESİ İLE İLİŞKİSİ NEDİR?

Bu soruya cevap bulursak, HERŞEY ÇORAP SÖKÜĞÜ GİBİ GELEBİLİR. Canım benim, ha gayret 

---
Peki canım benim, SELEFİLİK MESELESİNİ TARTIŞIRKEN:

1-DİN ULAMASI'ndan bazılarının HANGİ ÜLKEDE TAHSİL GÖRDÜKLERİNE BAKTINIZ MI?;

2-Bazı İLAHİYAT HOCALARI'nın HANGİ ÜLKELER İLE İLİŞKİ OLDUĞUNU hiç araştırdınız mı?;

3-Bazı DİN ÖNDERLERİ'nin, bazı İLAHİYAT HOCALARI'nın, bazı DİN DÜŞÜNÜRLERİ'nin ve YAZARLARI'nın, RABITA ile ilişkisi var mıdır acaba?;

----
Harun Anay/08.01.2015
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.