5 Ocak 2015 Pazartesi

BİLMEK ve DÜŞÜNMEK ACI VERİYOR


BİLMEK ve DÜŞÜNMEK ACI VERİYOR

Ülkemizin ve milletimizin başına gelecekleri YILLAR ÖNCESİNDEN GÖRDÜM. Durumu önce yakın çevreme, sonra konferanslarıma ve kısmen de öğrencilerime yansıttım. Dayanamayıp AÇIKÇA ve SERT BİÇİMDE YAZMAYA BAŞLADIM.

Ülkemizin son yıllarda ve aylarda içine düşürüldüğü durum beni kahrediyor. Bilmenin, düşünmenin ve bu ikisinin verdiği ÖNSEZİ, TAHMİN ve GELECEĞİ GÖRME YETİSİ'nin İNSANA ACI VERDİĞİNİ BİR KEZ DAHA ANLADIM; HÜCRELERİME KADAR TİTREDİM, TİTRİYORUM.

ÇOK KİŞİ SUSARKEN, ben konuştum ve eleştirdim; gidişatın yanlış olduğunu haykırdım. Çok kişi KONUŞMA ve YAZMA KABIZLIĞI ÇEKERKEN, ben GÜMBÜR GÜMBÜR KONUŞTUM, KILIÇ KESKİNLİĞİNDE YAZILAR YAZDIM. Gidişatı engelleyemedim malesef. Eleştirilerimi ANLAYAMAYANLARA diyeceğim fazla bir şey yok, herkes kabınca anlar; fakat KASDEN ve ÇIKARLARI İÇİN ANLAMAZDAN ve DUYMAZDAN GELENLERE DİYECEKLERİM BUNDAN SONRA BAŞLIYOR. Onların yakasını bırakmayacağım. Onlara, Milletimizin ve elbette Allah'ın sillesinin ÇOK AĞIR ve ÖLDÜRÜCÜ OLACAĞINA İNANIYORUM.

Ne yaparsınız ki ELİMDEN SADECE ŞUNLAR GELİYOR: Okumak, bilmek, anlamak, tartışmak, düşünmek, sezmek, KONUŞMAK ve YAZMAK. Bunlara devam edeceğim inşallah; kendim için, ailem için, öğrencilerim için, milletim için ve ülkem için. Başka çare yok. Yapmalıyım, böyle yapmalıyım. Acı verse de bu yoldan şaşmamalıyım, şaşmayacağım inşallah.
---

Harun Anay/27.10.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.