5 Ocak 2015 Pazartesi

DANGALAK DİN KARGASI


DANGALAK DİN KARGASI

Bir tv'de dangalak bir DİN KARGASI var, biraz dinleyeyim dedim, sıkıldım, TÜRKÜ DİNLEMEYE BAŞLADIM.

ÜLKEMİZİN ve MİLLETİMİZİN TEMEL SORUNLARINI GÖRMEZDEN GELEN, güç sahiplerinin çanak yalayıcılığını üstlenen, ülkemizi ve milletimizi her bakımdan büyütecek meseleler üzerinde ZERRE MİKTARI KAFA YORMAYAN, KAFA YORSA DA BUNLARI YERİNDE ve ZAMANINDA SÖYLEYİP YAZMAYAN, işleri güçleri DUYGU İSTİSMARI OLAN, yaptıkları ve yapmadıklarıyla her hallerinden YALANCI OLDUKLARI besbelli olan ve SEKİZ SENEDİR sırada beklemesine rağmen HACC'a götürülmeyen masum insanların ıztırabının hesabını vermeyen, bu konuda yetkili ve etkili makamdaki bireylere HİÇBİR ELEŞTİRİ YÖNELTMEYEN DİN UZMANLARIYLA ve DİN KARGALARIYLA İŞİMİZ YOK bizim kardeşim.

YÜRRÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ARTİST BOZMASI! DEFOL!

SEN KUZEY KUTBUNE, BİZ GÜNEY KUTBUNA!

---

KAZANCI BEDİH: 'URFALI SEVMİŞ DOST DEĞİL'. TV'deki Din Kargası'na 'DEFOL!' deyip bu türküyü dinlemeye başladım. Bu türküleri dinlemek ve onlardan zevk alabilmek büyük zevk, BÜYÜK İBADET, BÜYÜK DUA BENİM İÇİN.
---

Harun Anay/28.09.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.