23 Ocak 2014 Perşembe

İNTERNET ARKADAŞLARIMA




İNTERNET ARKADAŞLARIMA

Twitter veya facebook hesaplarımdaki ‘arkadaşlarımın’ aşağıdaki hususları dikkate almalarını rica ediyorum:

1-İnternet ortamında bulunuyorum diye, bazıları benim işsiz güçsüz olduğumu ve boşa vakit geçirdiğimi sanıyor. Halbu ki burada, öğrenmek ve öğretmek, düşünmek ve düşündürmek için bulunuyorum. Dolayısıyla bu gayelerin dışında TAKILANLARLA İŞİM YOKTUR, OLAMAZ;

2-İnternet ortamında bulunuyorum diye bazıları BİLİR BİLMEZ, EDEPLİ EDEPSİZ, DÜŞÜNÜR DÜŞÜNMEZ, AKIL EDER ETMEZ her şeyi bana yazabileceklerini sanıyorlar. BÖYLELERİYLE de İŞİMİZ YOKTUR. Onların böyle olduklarını anladığım anda ARKADAŞ GRUBUMDAN SİLİYORUM, ONLARI ENGELLİYORUM. Hangi ortamda bulunursam bulunayım, ne yazarsam yazayım veya konuşursam konuşayım BÜTÜN AMAÇLARIM öğrenmeye, öğretmeye, düşünmeye ve düşündürmeye, ve ahlaki yetkinleşmeye matuftur.

BU AMAÇLARIN DIŞINDA LAKLAKI YAPAN, EDEP SINIRLARINI AŞAN, CEHALETLERİNİN BİLE FARKINDA OLMAYANLARLA HİÇBİR İŞİM ve İLİŞKİM OLAMAZ, OLMAMALIDIR.

Öğrenmek ve düşünmek isteyenlere ise her zaman gönlüm ve kapım açıktır.

Fakat, herşeyi bildiğini sanan ükelalara, dogmatiklere, cehaletlerini bana bilim diye yutturmaya kalkanlara, birilerinden aldıkları uydurma hikmetleri bana satmaya çalışanlara, öğrenmemeye ve düşünmemeye kesin karar vermiş olanlara, herhangi bir dini veya siyasi grubun/partinin iflah olmaz taraftarlarına ya da tarafgirlerine, herhangi bir şahsa veya gruba düşmanlık besleyenlere ve bizi kötü amaçlarına alet etmeye çalışanlara BÜTÜN KAPILARIM KAPALIDIR.

---
Harun Anay/22.01.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.