5 Ocak 2014 Pazar

HAYATIMDAN SİLDİĞİM BİREYLER




HAYATIMDAN SİLDİĞİM BİREYLER

Tecrübelerle şunu anlamış oldum:

Ahlak duygusu gelişmemiş bireyler var ve bunlar her grupta mevcut.

Böyle bireyler; sevdikleri bir kişi;

a-BİR MİLYON KİŞİNİN ÖNÜNDE SUÇ işlese;

b-Bu fiilin suç olduğuna dair BİR MİLYON DELİL GETİRSEK;

c-Aynı fiilin suç olduğunu AYET ve HADİSLER açıkça söylese;

d-BÜTÜN YERYÜZÜ İNSANLARI o fiilin ahlaksızlık olduğunda ittifak etseler;

e-BÜTÜN İNSANLIK TARİHİ ve birikimi o fiili açıkça suç olarak tarif etse ve gösterse;

yine de sevdikleri bir kişinin suç işlediğine İNANMAZLAR, KABUL ETMEZLER, İTİRAF ETMEZLER.

Aynı şekilde toplumumuzda, özellikle de dindarımsılar ve akademisyenler arasında; bir MÜELLİFİN İNTİHALCİ, yazdığı eserin de İNTİHAL MAHSULÜ olduğuna dair BİNLERCE DELİL GETİRSENİZ yine de bunları kabul etmeyecek olan ahlak duygusu gelişmemiş bireyler mevcut.

O halde ne yapmak lazım?

Yaptığım şudur: ANILAN VASIFLARA SAHİP OLDUĞUNU ANLADIĞIM bireyi, HAYATIMDAN ve DÜŞÜNCEMDEM SİLİYORUM.

Böyle bireyleri, hayatımdan ve düşüncelerimden TAMAMEN SİLİYORUM; İYİCE SİLİYORUM.

Böyle bireylerin, İYİ NİYETLİ olduklarına inanmıyorum;

Böyle bireylerin, HİÇBİR GÖRÜŞÜNE itibar etmiyorum;

Böyle bireylerin, hiçbir FİİLİNE DEĞER VERMİYORUM.

Böyle bireylere, henüz insanlık düzeyine erişmemiş yaratık muamelesi yapıyorum.

Harun Anay/05.01.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.