29 Ağustos 2013 Perşembe

MERHABA AZİZ MİLLETİM


Rahman ve Rahim Olan Allah'ın İsmiyle başlıyorum, 
Tanrı'nın Adını Anarak Sizlere Selam veriyorum.

MERHABA AZİZ MİLLETİM!

Merhaba milletimin aziz gençleri!
MERHABA SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİM!
Merhaba ülkemin bütün kadın  ve erkekleri!
Merhaba Türkiye sevdalıları!
Merhaba düşünce ve bilim âşıkları!
Merhaba ülkemin bütün bilim ve düşün insanları!
Merhaba değerli meslektaşlarım!
Merhaba değerli öğretmenler!
Merhaba değerli din görevlileri!
Merhaba ülkeme hizmet etmek isteyen namuslu siyasetçiler!
Merhaba Türkiye için  yanıp tutuşan haysiyetli bürokratlar!
Merhaba ülkem için gecesini gündüzüne katan şerefli zenginler!
Merhaba kendilerine daha iyi bir hayat sunamadığımız fakirlerimiz!
Merhaba saygıdeğer memurlarımız!
Merhaba çilekeş işçilerimiz!
Merhaba sevgili esnafımız!

Merhaba hakikat arayışında olanlar ve olmak isteyenler!
Merhaba hakikatten korkmayanlar!

Merhaba YOLDA OLMAK İSTEYENLER!

Hangi ırktan, cinsten, cinsiyetten, dinden, inançtan, menzhepten, görüşten, ideolojiden, siyasi partiden, toplumsal gruptan, cemaattan, cemiyetten, tarikattan, bölgeden ve şehirden olursanız olun, SİZLERE SESLENİYORUM!

EVET... SİZLERE SESLENİYORUM!

Bu günden itibaren bu sayfada sizlerle dertleşmek istiyorum.
Bildiğim ve düşündüğüm her şeyi gücüm yettiği kadar sizlerle paylaşmayı arzu ediyorum.
Aklımın erdiği kadarıyla, korkusuzca ve ahlak ilkelerine uyarak..
Elbette ve her zaman sizlerden  istifade ederek..

LÜTFEN BENİ DİNLEYİNİZ!
LÜTFEN  YAZDIKLARIMI OKUYUNUZ!
Lütfen bana yardımcı olunuz!
Lütfen benim daha iyi düşünmeme katkıda bulununuz!

SİZLERE ANLATMAK İSTEDİKLERİM VAR..
SİZLERDEN ÖĞRENMEK İSTEDİĞİM ÇOK ŞEY VAR..
LÜTFEN BİRLİKTE DÜŞÜNÜP, BİRLİKTE YORUMLAYIP BİRLİKTE KARAR VERELİM!

'Bir olalım, iri  olalım, diri  olalım'

SAYGI ve SEVGİLERİMLE,

Harun Anay/29.08.2013






6 yorum:

  1. ve Aleyküm selam hocam. bizden de size merhaba. yorum bölümünün deneme testi de benden olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Lütfettin

      Sil
    2. Hayata ve içindekilere bakarken sizden "görme" konusunda çok yararlanacağım.
      Hayırlı olsun yeni adresinb.

      Sil
    3. Hüseyin bey üstadım lütfunuz için teşekkür ederim

      Sil
  2. Yolu bulmak, yola girmek ve yolda olmak, yolda oyl almak...
    Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  3. Abi Allah razı olsun. Lütfettiniz. İnşallah her zaman olduğu gibi bu konularda da sizlerden istifade edeceğim.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.