31 Aralık 2014 Çarşamba

AHMET AĞAOĞLU İle


AHMET AĞAOĞLU İle

Bugünler benim açımdan çok heyecanlı ve çok bereketli geçiyor. Şükürler olsun. Dün (Pazartesi), büyük düşünürümüz AHMET AĞAOĞLU (Ölümü: 1939)'nu İstanbul, FERİKÖY MEZARLIĞI'ndaki mezarında ziyaret ettim. Fatiha okudum,mekanları cennet olsun.

AHMET AĞAOĞLU'nun pek çok çalışmasını okudum. Çağdaş Türk düşüncesinin merkezinde yer alan düşünürlerimizden biridir. Onun hakkında da yıllardır özel çalışma yapıyorum, benim açımdan en önemli yönlerinden biri ARKADAŞ ÇEVRESİ'dir. Bunu anlatmak çok uzun vakit alır, internet kaldırmaz. Fakat, sırf onun gibi birkaç kişinin arkadaş çevresinden hareketle bile iyi bir çağdaş Türk düşüncesi yazılabileceğini düşünüyorum. Kitapta savunduğu görüşlere katılmasam da, ÜÇ MEDENİYET adlı eserinin, ÇAĞDAŞ TÜRK DÜŞÜNCESİNİN KLASİKLERİNDEN BİRİ OLDUĞUNU SÖYLEYEBİLİRİM. Bu gibi eserlerden haberdar olmadan ülkemiz hakkında UZMAN SIFATIYLA konuşup yazmak, ülkemizin içinde bulunduğu durumu anlamak mümkün değildir. Bunun aksini yapan okumuş yazmışların ve entel dantellerin ükelalıklarını HOŞ GÖRMEK LAZIMDIR, ÇÜNKÜ CEHALET'te UZMANLAŞMIŞLARDIR.
---

Harun Anay/11.08.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.