31 Aralık 2014 Çarşamba

MEZARLIKLAR’da BAŞIMA GELENLER


MEZARLIKLAR’da BAŞIMA GELENLER

Ülkemizde MEZARLIKLARI GEZERKEN ŞİMDİYE KADAR KARŞILAŞTIĞIM OLAYLARDAN BAZILARI

1-Mezarlık gezmeme deflarca mani olmak istediler;

2-Mezarlıklarda resim çekmeme defalarca engel olmak istediler;

3-Mezarlık gezerken defalarca VATANDAŞLAR TARAFINDAN ŞİKAYET EDİLDİM;

4-Mezarlık gezerken, bazı DİNİ GRUPLARIN MENSUPLARI TARAFINDAN ŞİKAYET EDİLDİM, Tehdide maruz kaldım, defalarca rahatsız edildim;

5-TİNERCİLERİN SALDIRISINA RAMAK KALDI;

6-ÖLÜM TEHLİKESİ BİLE SÖZ KONUSU OLDU;

7-Fare, böcek ve yılan gibi yaratıkların varlığına alıştım;

8-Bazı bireylerle bir kaç kez AĞIZ KAVGASI ETTİK, DÖVÜŞMEYE AZ KALMIŞTI;
---

Pek çok ülkede mezarlık gezdim, resimler çektim. KENDİ ÜLKEMDE MEZARLIK GEZERKEN BAŞIMA GELENLERİN HİÇBİRİ BAŞKA ÜLKELERDE GELMEDİ.

Niye?

Ülkemizin yöneticilerini, sistemini, kanunlarını, cari ahlakımızı, bürokrasiyi, rüşvet ve hırsızlıkların nasıl gizlenmeye çalışıldığını, bilim ve düşünceden nasıl korkulduğunu, bilim ve düşün insanlarının kalitesini, zenginlerin seviyesini, ülkemizdeki güzellik anlayışını, sıradan vatandaşların hayata bakışını, tarikatların ve cemaatların neye inanıp neye inanmadıklarını iyi anlamak için benim MEZARLIK GEZİLERİNDE YAŞADIĞIM TECRÜBELERİN BENZERLERİNİ YAŞAMANIZ GEREKİR. Yaşamadıysanız, yaşamayacaksanız, SİZ BU ÜLKEYİ TANIMIYORSUNUZ DEMEKTİR.

Bu yüzden de ülkemiz hakkında konuşurken ve yazarken lütfen herkes bilgisi ve tecrübesi ölçüsünde hareket etsin.
---

Harun Anay/14.09.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.