31 Aralık 2014 Çarşamba

AKILSIZ BAŞIN CEZASINI AYAKLAR ÇEKER


AKILSIZ BAŞIN CEZASINI AYAKLAR ÇEKER

Yeni eğitim öğretim döneminin Türkiye'deki bütün öğrencilerimize, özellikle benim öğrencilerime, öğretmenlere, ana-babalara, ailelere ve milletimize hayırlı olmasını niyaz ediyorum; kendilerine sağlık ve başarılar diliyorum.

Bu vesileyle, bütün vatandaşlarımızın, özellikle de bizlerin, akıllanması için Allah'a dua ediyorum. Milletimizin, 'AKILSIZ BAŞ'ın CEZASINI AYAKLAR ÇEKER' atasözünü unutmamasını umuyorum.

Bu vesileyle, rahmetli olan samimi ve sahih öğretmenlere Allah'tan rahmet diliyorum. Öğretmenlik ve akademisyenliği hakkıyla yapmak için elinden geleni yapmayanların ıslah olması için dua ediyorum; ısrarla milletimizin çocuklarını kötü yöne yönlendirmeye çalışan alçakların MEKANLARININ CEHENNEM OLMASI ve onlarla mücadele için bizlere yardım etmesi için ALLAH'a içten yalvarıyorum.
---

Harun Anay/12.09.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.