31 Aralık 2014 Çarşamba

DERSLERİ NASIL ANLATMAK İSTERDİM?


DERSLERİ NASIL ANLATMAK İSTERDİM?

Ünivesite sistemimiz ve öğrencilerimizin kafası müsait olsaydı, BAZI DERSLERİ DÖNEM BOYU, hatta yıl boyunca, MEZARLIKLARDA YAPMAK İSTERDİM.

Söz gelimi, EROL GÜNGÖR'ü mezarı başında AĞLAYARAK ANLATMAK isterdim;

Söz gelimi; HİLMİ ZİYA ÜLKEN'i, ALİ FUAT BAŞGİL'i, CEMİL MERİÇ'i, NURETTİN TOPÇU'yu, AHMET HAMDİ TANPINAR'ı, RIZA TEVFİK BÖLÜKBAŞI'yı, ELMALILI HAMDİ YAZIR'ı ve PEYAMİ SAFA'yı mezarı başında bir dönem anlatmak iyi olurdu.

Söz gelimi; MACİT GÖKBERK'i, NERMİ UYGUR'u ve ATTİLA İLHAN'ı mezarı başında anlatmak isterdim;

Söz gelimi, AHMET NAİM, SÜLEYMAN NAZİF, MEHMET AKİF ERSOY, ÖMER NASUHİ BİLMEN, SAMİHA AYVERDİ, MÜNEVVER AYAŞLI, YUSUF AKÇURA, AHMET AĞAOĞLU, TEZER AĞAOĞLU, AHMET KABAKLI, Hüseyin Cahit Yalçın, FATMA ALİYE HANIM, MÜTERCİM ASIM EFENDİ, MEHMET KAPLAN, EBÜLULA MARDİN, NİHAL ATSIZ, ZEKİ VELİDİ TOGAN, ABDÜLBAKİ GÖLPINARLI, RIZA NUR, HALİDE EDİP ADIVAR, ORHAN ŞAİK GÖKYAY, EŞREF EDİP FERGAN'ı mezarı başında aylarca anlatmak isterdim.
---

Harun Anay/14.09.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.