30 Aralık 2014 Salı

ŞEYHLER’in MEZARLARI


ŞEYHLER’in MEZARLARI

Çağdaş dönemde yaşamış BAZI TARİKAT ŞEYHLERİNİN ve müridlerinin MEZAR YERLERİNİ ve MEZARLARININ HAŞMETİNİ görünce, ONLARIN DEMOKRASİYE BAĞLILIKLARINI ve MİLLİ İRADE İÇİN HER ŞEYLERİNİ VERDİKLERİNİ daha iyi anladım.

Onların mezarlarını görünce, DEMOKRASİ BİLİNCİM GELİŞTİ, çok arttı. DEMOKRASİ ve MİLLİ İRADE İÇİN ONLAR KADAR MÜCADELE VEREMEME SEBEBİMİ de çok iyi anlamış oldum. KENDİMİ SORGULAMAMA SEBEP OLDULAR. Onlara teşekkür ederim.

FARKETTİM Kİ, BENDEN ADAM OLMAZ. BENDEN ONLAR KADAR MİLLİ İRADE ve DEMOKRASİ AŞIĞI DA OLMAZ.
---

ŞEYHLİK, DEMOKRASİ UĞRUNA MÜCADELE VERMEK DEMEKTİR

İstanbul'daki MEZARLIKLARI gezerken, bazı TARİKATLARIN ŞEYHLERİNİN ve MÜRİDLERİNİN MEZARLARINI da gördüm, ziyaret ettim, bir kısmına FATİHA da okudum.

Büyük bir AYDINLANMA YAŞADIM. Onların mezarlarıının YERLERİNİ ve HAŞMET'ini görür görmez, DEMOKRASİ UĞRUNA ÇİLE ÇEKİP MÜCAHEDE YAPAN ŞEYHLERİMİZİN ve müridlerinin niçin bazı siyasetçileri desteklemek için çırpındıklarını HEMEN ANLADIM. YAŞASIN DEMOKRASİ ve MİLLİ İRADE UĞRUNA mücadele veren ŞEYHLERİMİZ ve MÜRİDLERİ. Sizi seviyorum canlarım benim.
---

Harun Anay/02.10.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.