31 Aralık 2014 Çarşamba

MUTLULUK SIRLARIMDAN


MUTLULUK SIRLARIMDAN

Köyümde her zaman ziyaret etmeye çalıştığım SEKSEN YAŞINI geçmiş bir HANIM BÜYÜGÜMÜN, beni yesin diye yaklaşık BİR KİLOMETRE YÜRÜYEREK EVİMİZE DOMATES getirmeye çalışmasına NE DERSİNİZ?

Yeryüzünde BÖYLE BİR DUYGUYU, VEFAYI, BAĞLILIĞI, SEVGİYİ, SAYGIYI, HASSASİYETİ yaşayan kaç kişi vardır sizce?

Hayatımı ve yaşadıklarımı bilmeyenler bana, 'NASIL BU KADAR MUTLU OLABİLİYORSUN?', 'NASIL BU KADAR MÜCADELECİ OLABİLİYORSUN?', 'NASIL BU KADAR AZİMLİ OLABİLİYORSUN?' diye soruyorlar.

NE DİYEM SİZE KARDEŞİM? BEN MUTLU OLMAYAYIM da KİMLER OLSUN, hı? SADECE BU OLAY BİLE BANA BİN YIL YAŞAMA ARZUSU AŞILIYOR, sadece bu hanım büyüğümü mutlu etmeye çalışmak bile beni hayata bağlıyor.

Sadece böyle insanlarla aynı dünyada yaşamak ve aynı havayı teneffüs etmek bile bir insanı mutlu etmeye kafi gelmez mi?
---

Harun Anay/11.09.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.