31 Aralık 2014 Çarşamba

KUTLU YİĞİT ABİMİZ’e SELAM OLSUN


KUTLU YİĞİT ABİMİZ’e SELAM OLSUN

---

KADIN KAHKAHASI hususunda ülkemizin BİRİCİK MÜTEHASSISI OLAN büyük siyasetçimiz hakkında yazdığım bir yazıda vaktiyle ona KUTLU YİĞİT ABİ adını vermiştim.

Hakikaten Kutlu bir adam. KUTLU YİĞİT ABİ'mizi seviyorum.

Yaz sıcağında ve şu kadar meşguliyetim arasında BENİ GÜLDÜREBİLEN TEK BÜYÜĞÜMÜZ ODUR. ONU SEVİYORUZ. KUTLU YİĞİT ABİ, BU ÜLKENİN KISA ZAMANDA YENİ İSLAM MEDENİYETİ KURMASINA BÜYÜK KATKIDA BULUNUYOR.

BUDDHA, Kutlu Yiğit Abi'mizden RAZI OLSUN!
---

KUTLU YİĞİT ABİMİZ, büyük adam. Büyük adam olduğu şurdan belli ki, binlerce bilim ve düşün insanı plan ve projelerini ülke gündemine sokamıyorlar; benim gibi zavallılar ise, yüzlerce yazı yazıyorlar, yüzlerce RESİM YAYIMLIYORLAR, yine de ülkemizde gündem oluşturamıyorlar.

FAKAT KUTLU YİĞİT ABİMİZ, çok farklı bir adam. Çok zeki bir adam herşeyden önce. Tam zamanında, TARİHİN EN BÜYÜK DÜŞÜNCELERİNDEN BİRİ olan KADINLARIN KAHKAHA ATMAMASI'na dair özgün fikirlerini dile getirdi ve ülke gündemini birden bire değiştirdi.

Keşkem, KUTLU YİĞİT Abimiz gibi büyüklerimizin sayısı artsa bu ülkede. Kutlu Yiğit Abimizi yetiştirenlere, onun mesai arkadaşlarına ve onun üst düzeyde görevlerde bulunmasını sağlayanlara minnettarız.

Kutlu Yiğit Abimiz gibi, BEŞ ON BİN KİŞİYE SAHİP OLSAYDIK ÇOK BAŞARILAR ELDE EDERDİK. Bence onu kopyalalamalıyız, en oz ON BİN TANE ONDAN İSTERİM. Bu ülke ancak onun gibi on bin kişiyle kalkınabilir, sorunlarını çözebilir.
---

Bütün dünya bir araya gelse bilem, MİZAH ZEKASI ÇOK GÜÇLÜ BİR SİYASET BÜYÜĞÜMÜZ olan saygıdeğer KUTLU YİĞİT ABİMİZ aleyhinde bir tek kelime yazmam.

Ülkemizin pek çok sorunu varken ve kendileri üst düzeyde sorumlu bir mevkide iken, BENİM GİBİ ZAVALLILAR boş işlerle uğraşarak TARİHİ ESERLERİMİZİN İMHA EDİLMESİNİN YANLIŞLIĞINA dikkat çekmeye çalışırken, KUTLU YİĞİT ABİMİZ KADINLARIN KAHKAHA ATIP ATMAMASI ile meşguller. İşte büyük devlet adamı ve siyasetçi böyle olur. Herkes lüzumsuz işlerle meşgul iken, büyük devlet adamı TEMEL SORUNLARI HİÇ UNUTMAZ, en uygun zamanda gündeme getirir. TEBRİK EDİYORUM KUTLU YİĞİT ABİMİZİ. Bence çoğumuzun aklının EN AZ YÜZ MİSLİ AKIL VAR KUTLU YİĞİT ABİMİZDE. Onun varlığı büyük lütuftur hepimiz için.
---

KUTLU YİĞİT Abimizin önemini ve değerini takdir etmekle birlikte, malesef benim dünyam ile onunki çok farklı. Nasıl mı?

Cevap: KUTLU YİĞİT ABİMİZ, kadınların KAHKAHA atmamasına dair engin, derin ve özgün düşüncelerini dile getirken, ben ALİ FUAT BAŞGİL'in mezarı başında FATİHA OKUYORDUM.

Kutlu Yiğit Abimizin düşünce, duygu ve bilgi ufkuna bakınız, bir de benim meşgul olduğum şeylere. KENDİME İLK DEFA BU KADAR ÇOK ACIDIM. 'KEŞKEM BU DÜNYAYA GELMESEYDİM, Kutlu Yiğit Abi gibi olamadıktan sonra yaşamanın anlamı yok' dedim kendi kendime.
---

Bugün saatlerce sırtımda bir araba yük ile mezarlık gezdim. Bitkinim, yorgunum, düşünceliyim, üzüntülüyüm.

Nasıl dinlenebilirim diye düşünürken aklıma dahice bir fikir geldi: Youtube'dan KUTLU YİĞİT ABİ'nin CEMAAT hakkındaki söyleyişisini dinlemeye karar verdim. O KADAR DİNLENDİRİCİ Kİ İNANAMAZSINIZ.

Tavsiye ederim, bütün yorgunluklara ve hastalıklara birebirdir. KUTLU YİĞİT ABİ'nin büyük insan, büyük mizahçı, büyük güldürücü, büyük uyutucu, büyük dinlendirici, büyük büyük büyük büyük büyük çok büyük vesselam.

Kutlu Yiğit abi'nin TEK KUSURU var o da şudur: Malesef İSHAL-İ KELAM'a uğramış (Konuşma ishaline mübtela olmuş). Bu kadar hata kadı kızında da olur, biz işin esasına bakalım: KUTLU YİĞİT ABİ, dinlendirici bir adamdır; söylediği YALANLARI ve yapılan HIRSIZLIKLARI görmezden gelmesini biz de görmezden gelelim. Önemli değil bunlar.
---

Harun Anay/01.08.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.