31 Aralık 2014 Çarşamba

HAKKI DURSUN YILDIZ’a VEFA


HAKKI DURSUN YILDIZ’a VEFA

Her ne kadar bugün hava muhalefeti nedeniyle gidemediysem de, Mezarlık ziyaretlerim devam ediyor. Geçenlerde benim üzerimde hakkı olan tarihçi HAKKI DURSUN YILDIZ (Ölümü: 1992)'ı İstanbul, Zincirli Kuyu Mezarlığı'ndaki mezarında ziyaret ettim. Dua ettim, Allah rahmet eylesin.

Doktoraya ilk başladığım yıllarda (1987 ve sonrası), Başbakanlık Osmanlı Arşivi'nde çalışırken HAKKI DURSUN YILDIZ'ın doktora derslerine de zaman zaman devam ediyordum. Sonraki yıllarda da kendileriyle ilişkim devam etti. Başka planlarımız da vardı hocayla, ama malesef bu dünyadan göçtü, planlar gerçekleşmedi. Laf aramızda hoca bana hep, 'FİLOZOF!' derdi:)
---

Harun Anay/07.08.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.