29 Aralık 2014 Pazartesi

ALEVİLER’e ve KÜRTLER’e HAKARET EDİLDİ


ALEVİLER’e ve KÜRTLER’e HAKARET EDİLDİ

Dindarımsı siyasetçiler, Türkiye'nin İKİ BÜYÜK MUHALEFET PARTİSİ YÖNETİCİLERİ'ne ve TARAFTARLARI'na, 'SİZ TÜRKİYE'de ALEVİLER'in ve KÜRTLER'in ÇOĞUNLUKLA YAŞADIKLARI ŞEHİRLERE GİDEMEZSİNİZ' dediler, diyorlar ve bu sözlerinde ısrar ediyorlar.

Niye gidemesinler? O ŞEHİRLERDE YAŞAYAN İNSANLARIN GÖSTERECEĞİ EN BÜYÜK TEPKİ 'İLGİ GÖSTERMEMEK' ise, böyle bir söze hiç gerek yok. O halde kesinlikle şunu demek istiyorlar: 'SİZ O ŞEHİRLERE GİDERSENİZ, HALK SİZE SALDIRIR'

İŞTE bunun için diyorum ki, DİNDARIMSILAR BU SÖZLERİYLE KÜRT ve ALEVİ VATANDAŞLARIMIZA HAKARET EDİYORLAR.

Onlarca yıldır siyaset tartışmalarını okurum, izlerim, incelerim, ben hayatımda KÜRTLER'e ve ALEVİLER'e BU KADAR AĞIR BİR HAKARET DUYMADIM. ÜLKEMİZ ve MİLLETİMİZ'in bütünlüğünü dikkate alarak bu sözleri KINIYORUM, böyle sözler sarfedenlere 'YAZIKLAR OLSUN!' diyorum.

KÜRT ve ALEVİ KARDEŞLERİMİZ BÖYLE HAKARETLERİ ASLA HAK ETMİYORLAR.
---

Harun Anay/28.11.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.