31 Aralık 2014 Çarşamba

EBÜSSUUD EFENDİ’nin HUZURUNDA


EBÜSSUUD EFENDİ’nin HUZURUNDA

Yeni eğitim-öğretim dönemine başlıyoruz. Böyle önemli zamanlara ben, TARİHİ veya YAŞAYAN bir BÜYÜĞÜMÜZÜ ZİYARET EDEREK başlarım. Özel bir hassasiyettir, herkes anlamaz bunu. Bu ziyaretler, bir tür FEYZ ALMA demektir benim için.

Dün (Cuma), büyük bilginimiz, efendimiz ve örneğimiz EBÜSSUD EFENDİ (Ölümü: 1574)'yi bu niyetle Eyüp Sultan'daki mezarında ziyaret ettim. Fatiha okudum, hüzünlendim, mezarını okşadım, çevresinde dolaştım, kendisiyle konuştum, kendisine hitap ettim, istirahatgahının çevresindeki KEPAZELİKLERDEN DOLAYI KENDİSİNDEN ÖZÜR DİLEDİM, AF İSTİRHAM ETTİM.

EBUSSUUD EFENDİMİZE BİNLERCE RAHMET OLSUN, Mekanı cennet olsun, bizleri de onun yolundan gidenlerden ve kadirini bilenlerden eylesin Rabbım
---

Harun Anay/20.09.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.