31 Aralık 2014 Çarşamba

EROL GÜNGÖR’ün MEZARI BAŞINDA


EROL GÜNGÖR’ün MEZARI BAŞINDA

Dün (Pazar) benim açımdan çok ÖZEL bir gün idi. Zira, büyük düşünürümüz, büyük alimimiz, örnek şahsiyetimiz ve medarı iftiharımız EROL GÜNGÖR (Ölümü: 1983)'ü, İstanbul Zincirli Kuyu Mezarlığı'ndaki mezarında ziyaret ettim. Fatiha okudum. Mekanı cennet olsun.

EROL GÖNGÖR, yıllardır HAKKINDA ÖZEL OLARAK ARAŞTIRMA YAPTIĞIM büyüklerimizden biridir. BÜTÜN KİTAPLARINI ve PEK ÇOK MAKALESİNİ üniversite yıllarında iken okumuştum. Daha sonraki yıllarda da bazı çalışmalarını yeniden gözden geçirdim. Bunların hepsini ileride yeniden okuma ihtiyacı duyuyorum, okumam gerektiğini biliyorum.

EROL GÜNGÖR'ün, telif ve tercüme bütün kitap ve makalelerini okumanızı tavsiye ederim. Yazdığı her SATIR üzerinde yeniden yeniden düşünmeliyiz.

Özellikle, Ülkemizde kıymeti iyi bilinmeyen üç tercümesini MUTLAKA OKUMALISINIZ:

1-Batı Düşüncesinde Büyük Değişme;

2-İktisadi Gelişmenin Merhaleleri;

3-Yirminci Asrın Manası.
---

Harun Anay/11.08.2014
harunanay.blogspot.com
facebook.com/HarunAnay

twitter.com/HarunAnay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.