28 Kasım 2013 Perşembe

BİLİM, DÜŞÜNCE, KÜTÜPHANE ve Medeniyet SİYASETİMİZ VAR MI?


NE DİYORDUM? NE OLDU?

1-Ciddiye alınabilir bir ilim, kültür, düşünce ve medeniyet siyasetimiz yok, diyordum, diyorum; 

2-Üniversitelerimizin büyük bir kısmının sadece ismen üniversite olduğunu söylüyordum, söylüyorum; 

3-Kütüphane ve arşivlerimizin EHİL ELLERDE OLMADIĞINI haykırıyordum, haykırıyorum;

3-Hepimizi SAHTE HEDEFLER ve uyduruk HAYALLARLE KANDIRIYORLAR, bize yalan söylüyorlar diyordum, diyorum;

4-İçinde bulunduğumuz yüzyılı da heba etmemek için UYANALIM DİYORDUM, diyorum;

5-Uyanışa ulaşabilmek için öğrencilerimize değer verelim, onların elinden tutup birlikte yürüyelim diyordum, diyorum;

6-Lütfen aşağıdaki haberi okuyunuz, sonra tarihimizi, halimizi ve geleceğimizi İMHA EDENLERİN yüzlerine tükürünüz. TÜKÜRÜNÜZ! TÜKÜRÜNÜZ! BÜTÜN GÜCÜNÜZLÜ TÜKÜRÜNÜZ! En alttan en üste kadar kimler sorumlu ise HEPSİNİN YÜZÜNE TÜKÜRÜNÜZ!

7-Yüzüne tükürecek kimse bulamadıysanız, bu konuları gündeme getirdiği için ve önceden farkettiği için HARUN ANAY'IN YÜZÜNE TÜKÜRÜNÜZ!

Buyurunuz efendim, ne yapacağınıza siz karar veriniz!

http://yenisafak.com.tr/politika-haber/milli-rezalet-28.11.2013-587063?ref=manset-9&utm_source=dtf&utm_medium=dtf&utm_campaign=dtf


Harun Anay/28.11.2013.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
linkedin.com/HarunAnay
academia.edu/HarunAnay

----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.