18 Aralık 2013 Çarşamba

AKP/Hükümet-CEMAAT ÇATIŞMASI DERİNLEŞMELİDİR


AKP/Hükümet-CEMAAT ÇATIŞMASI DERİNLEŞMELİDİR

Çoğunuz şaşıracak ve belki de üzüleceksiniz, ama yine de affınıza sığınırak görüşümü yazmak istiyorum:

AKP/HÜKÜMET ile CEMAAT arasındaki çatışma  DERİNLEŞMELİDİR, hatta ve hatta DERİNLEŞTİRİLMELİDİR.

Niçin?

Çünkü, Ülkemizde şayet BİRAZCIK da olsa ADALET ve DÜRÜSTLÜK varsa, BU TÜRDEN ÇATIŞMALARDAN KAYNAKLANIYOR.

Böyle çatışmalar, ADALETİ sağlıyor, yahut adaletin tesisine yardımcı oluyor; yöneticileri, bürokratları, sermaye sahiplerini ve grupları daha DENGELİ ve birazcık da olsa ADİL olmaya itiyor, mecbur bırakıyor.

BİR TEK GRUBUN veya ANLAYIŞIN hakimiyeti ise ZULME, pervasızlığa ve AZGINLIĞA SEBEP OLUYOR.

Bundan dolayı, AKP/Hükümet ile Cemaat arasındaki çatışma, inşallah derinleşir, hatta hepimiz katkıda bulunup derinleştirmeliyiz. Böyle bir çatışma ÜLKEMİZİN KESİNLİKLE hayrınadır. Pek çok dostumuzun sandığının aksine, BÜTÜNÜ GÖZ ÖNÜNE ALDIĞIMIZDA, ülkemizin YARARINADIR, elbette genel olarak HALKIMIZIN da YARARINADIR.

ÜLKEMİZDE, son aylarda ve günlerde meydana gelen gelişmeler benim bu görüşümü doğrulamaktadır. Bundan dolayı, üzülen dostlarımızın aksine, olaylardan memnuniyet duyuyorum.

Benim teklifimin/görüşümün onlarca sorunu ve hatta zararı olduğunu elbette biliyorum, ama ADALET'in az da olsa sağlanması, AZGINLIKLARIN törpülenmesi, MİLLETİMİZİN BATAKLIĞA SÜRÜKLENMEMESİ ve DİNİMİZİN DAHA FAZLA KİRLETİLMEMESİ İÇİN şu anda başka çare göremiyorum.

Teklifim, denemeye değer bence. Osmanlı'nın son dönemini ve Cumhuriyet tarihini dikkate aldığımızda, görüşümü destekleyecek onlarca/yüzlerce delil bulmak mümkündür.

Lütfen kusura bakmayınız. Düşüncelerimi sizlerle paylaşmaya mecbur hissediyorum kendimi. Zira bugünlerde söylemezsem, başka zaman söylemenin anlamı kalmayabilir.


Harun Anay/17.12.2013
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.