27 Aralık 2013 Cuma

DOGMATİK ZİHİNLİ ARKADAŞLARA



DOGMATİK ZİHİNLİ ARKADAŞLARA

Yıllardır diyorum ki:

ÜLKEMİZİN ve İNSANIMIZIN ana sorunları ASIRLARDIR fazla değişmedi. Asırlardır, AHLAK BUHRANI YAŞIYORUZ, BİLGİ ve DÜŞÜNCE ÜRETEMİYORUZ. Metafiziğimiz, doğa tasavvurumuz, din anlayışımız ve bilgiye bakışımızın büyük bir kısmı DOĞRU DEĞİL.

Son yüz yıldır bu ana sorunları çözmek için çok az gayret gösterildi. Son ON YILDA da bu sorunları çözmek için CİDDİYE ALINABİLECEK bir atılım yapılmadı, yapılamadı.

Savunduğum görüşlerin özü, bu kadar açık. BUNA RAĞMEN, hala işin DIRDIRIYLA ve LAKIRDISIYLA beni meşgul etmeye çalıyan dost ve arkadaşlarımdan rica ediyorum, lütfen benim zihnimi meşgul etmeyin. İşinize bakın. Benim işimle sizin işiniz arasında DAĞLAR KADAR FARK VAR. Ana sorunlarla meşgul olmayan insanlar ve onların görüşleri, üzerinde düşünülecek ÖRNEK olmanın dışında, beni fazla meşgul etmemeli, etmeyecek, etmeye değmez.

Bu yazdıklarımdan ÖĞRENCİLERİM ve benimle HAKİKAT ARAYIŞI İÇİN YOLDAŞLIK YAPMAYA KARAR VERMİŞ KİŞİLER her zaman HARİÇTİR. Öğrencilerim ve hangi görüşten olursa olsun benim düşünmeme katkıda bulanan ve kendileri de beni bir öğretmen olarak kabul eden kişiler bana HER ŞEYİ SÖYLEYEBİLİRLER, bana edep dahilinde HER ELEŞTİRİYİ YAPABİLİRLER. ONLARLA BU DÜNYADA DA ÖTEKİ DÜNYADA DA DOSTLUĞUMU DEVAM ETTİRMEK İSTERİM.

Harun Anay/27.12.2013
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.