27 Aralık 2013 Cuma

SURİYE UZMANLARIMIZ KİMLERDİR?




SURİYE UZMANLARIMIZ KİMLERDİR?

SURİYE Siyasetimiz Hakkında Yardım RİCASI

Hükümetimiz, Suriye ve rejimi hakkında ÇOK SERT ve AÇIK bir siyaset takip etti. Şu ana kadar Suriye'de ONBİNLERCE insan öldü, ONBİNLERCE İNSAN yaralandı, YÜZBİNLERCE İNSAN ülkemize sığında, evsiz barksız kaldı. DEFALARCA üst düzey yöneticilerimiz SURİYE rejiminin yakında yıkılacağını ifade etti. Sonuç olarak, rejim hala ayakta. Bu arada İran, Hizbullah ve Rusya gibi ülkeler Suriye'yi hala destek veriyor; Türkiye ise pek çok bakımdan ZOR DURUMA DÜŞTÜ.

SORUM şudur:

SURİYE'ye karşı bu kadar önemli bir dış siyaset uygulayan hükümetimizin GÖRÜŞLERİNE BAŞVURDUĞU ve bizim de açık kanallardan kitap ve makalelerini okuyabileceğimiz UZMANLAR KİMLERDİR?

Yani, böyle bir siyaset için görüşlerine başvurulan, kitap ve makale sahibi hangi UZMANLARIN İSİMLERİNİ VEREBİLİRSİNİZ?

Bütün tarafsız kalma çabalarıma rağmen, HALA beni bir yerlere çekmeye çalışan dostlarımdan rica ediyorum, yukarıdaki soruma cevap verip bana yardımcı olsunlar. AYRICA AYNI MAHİYETTE BAŞKA SORULARIM DA OLACAK, ONLARLA İLGİLİ DE YARDIM İSTİRHAM EDİYORUM KENDİLERİNDEN.

İleti adresim: harunanay@marmara.edu.tr

Harun Anay/27.12.2013
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.