16 Aralık 2013 Pazartesi

MİLLİ KÜTÜPHANE'ye İHTİYACIMIZ YOKTUR



MİLLİ KÜTÜPHANE'ye İHTİYACIMIZ YOKTUR

MİLLİ KÜTÜPHANE’de binlerce kitap ve belgenin çürümeye terkedildiğine dair gazetelerde çıkan haberler üzerine yazdığım yazı aşağıdadır:
---

NE DİYORDUM, Ne OLDU?

1-Ciddiye alınabilir bir ilim, kültür, düşünce ve medeniyet siyasetimiz yok, diyordum, diyorum;

2-Üniversitelerimizin büyük bir kısmının sadece ismen üniversite olduğunu söylüyordum, söylüyorum;

3-Kütüphane ve arşivlerimizin EHİL ELLERDE OLMADIĞINI haykırıyordum, haykırıyorum;

4-Hepimizi SAHTE HEDEFLER ve uyduruk HAYALLARLE KANDIRIYORLAR, bize yalan söylüyorlar diyordum, diyorum;

5-İçinde bulunduğumuz yüzyılı da heba etmemek için UYANALIM DİYORDUM, diyorum; 

6-Uyanışa ulaşabilmek için öğrencilerimize değer verelim, onların elinden tutup birlikte yürüyelim diyordum, diyorum;

7-Lütfen aşağıdaki haberi okuyunuz, sonra tarihimizi, halimizi ve geleceğimizi İMHA EDENLERİN yüzlerine tükürünüz. TÜKÜRÜNÜZ! TÜKÜRÜNÜZ! BÜTÜN GÜCÜNÜZLÜ TÜKÜRÜNÜZ! En alttan en üste kadar kimler sorumlu ise HEPSİNİN YÜZÜNE TÜKÜRÜNÜZ!

8-Yüzüne tükürecek kimse bulamadıysanız, bu konuları gündeme getirdiği, bu ülkenin neresinde bir kötülük varsa hepsinden az veya çok sorumlu olduğuna inandığı ve olacakları önceden öngördüğü için HARUN ANAY'IN YÜZÜNE TÜKÜRÜNÜZ!

Buyurunuz efendim, ne yapacağınıza siz karar veriniz!

http://yenisafak.com.tr/politika-haber/milli-rezalet-28.11.2013-587063?ref=manset-9&utm_source=dtf&utm_medium=dtf&utm_campaign=dtf

Harun Anay/29.11.2013.
harunanay.blogspot.com
facebook.com/hasimharun.anay
facebook.com/HarunAnay
twitter.com/HarunAnay
----

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.